Vespa-Ciao.NL
:: Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bluevespa
    Bijdrager

Je mag mij er ook bij zetten hoor;), weet het nog niet zeker, maar komt wel goed joh;),neem waars.. nog iemand mee;) met citta

Jelle
      Moderator

oke gezellig…

het wordt al een lekker groot groepje wat meegaat 🙂

Crullie
        Donateur

Ben net begonnen aan m’n eerste magere Baco :bier en proost alvast op de zuiderzee ronde :lol Der gaan wel veel Groningers mee zeg. Waar zijn die Limburgers nouw 😀

TICKLING BARN

hansieb
          Moderator

Haha goed zo crullie wij gaan zo lekker aan de heinken :bier

Die limburgers zijn watjes , het groningse front is ruimschoots aanwezig :thumb

FonS
            Bijdrager

ja hey jij bent gek :p

ik kom wel naar de Groningen Meeting met m’n racer + misschien schoolciao en waarschijnlijk nog een vriend met z’n ciao

AA-T
              Sleutelbeheerder

hansieb :
                Haha goed zo crullie wij gaan zo lekker aan de heinken :bier

Die limburgers zijn watjes , het groningse front is ruimschoots aanwezig :thumb

groningen roeleert gewoon..
                en ben blij met je keuze van bier hans, dacht even dat je overliep naar de amstel :bier

Bluevespa
                Bijdrager

hey,,, wil je dat niet zeggen,, amstel is een scheldwoord man:),,, laten we het maar op heineken laten,, k ga der alvast mee beginnen,,, Proost op Het Gruwelijke jaar..2008.., en natuurlijk de Zuiderzee tour

Mike
                  Topic starter

je staat er bij in het rijtje:)

het gaat heel erg gezellig worden:)

veel leuke mensne op een leuke route:thumb!

Mike

VespaAvanti
                    Donateur

Ik vind het niet zo gek dat er niet zoveel Limburgers mee gaan met de Tour:con
                      Voor de Groningers is het een klein stukje en voor de Limburgers een hele reis.
                      Ik woon ook in Limburg.
                      Ik vind het zelf een beetje TE ver om een tourtje te rijden, woonde ik in Groningen dan was dat natuurlijk anders geweest;)

Mike
                      Topic starter

mag dan wel ver zijn maar dat vind ik gene instelling,

het is namelijk nog ver weg voor het zover is. en voor de groningers is het ook 200 km rijden naar het begin punt. dus 2 uur rijden ( iets korter) met andere woorden, je heb zat tijd om wat te regelen kwa vervoer oid, het komt er allen op neer dat het vooor jullie miss een uurtje eerder weggaan is. omdat limburg GEMIDDELD 280 km is 😉 komt kwa moeite doen op het zelfde neer, als je eenmaal toch al in die auto zit is ff langer rijden niet zo’n isseu lijkt me. (en die moeite nemen de groningers) tis voor jullie net aan 45 min langer rijden. theoretisch dan.

je bent niet de enige limburger ie eventueel intresse had in deze toer dus ik zou zeggen kom tot elkaar en join ons, dan hebben we van alle windstreken bijna mensen, het is dat we geen members in zeeland hebben. en dan hebben we het onwisj gezellig. lekke roverelkaar gare accent lullen bijvoorbeeld:D:bier

Mike

Rebel

Ik vond na meeting in groningen gaan echt al lang stuk 😛

en even crullie en herr flick uitsluiten maar jullie “groningers” zijn verder nooit in Limburg aanwezig geweest toch?
                          Denk dat meer limburgers die kant op zijn gegaan.

Mike
                          Topic starter

dat is persoonlijk wie het er wel of niet voor over het, ik zou het er wel voor over hebben, maar de meeste vespa aanhangers zitten in het noorden of hier int westen/randstad, met zeg ik dat wel verkeer mar t zijn wel de fanatiekste, als hetd an gaat om meetings of evenementen organisren,

maar nu weer ONtopic

als je het er voor over hebt kunnen we altijd wat regelen en zoek erlakaar op om wat te regelen, en verder vraag ik niet wie er NIET kan komen

maar wie er wel WILT komen

ontopic

Mike

Vincent
                            Donateur

Hey een mooie rit. Ik kan zelf makelijk naar alkmaar komen vanuit ijmuiden. Is ongeveer 30km. Dus zet mij ook maar op de lijst.

Hopelijk rijd me 2 speed vespa dan nog:P

Edjuh
                              Bijdrager

Ben je niet bang dat je achterblijft gezien de lichte vertanding in je 2-speed? Op lange stukken zal het waarschijnlijk harder dan 50 gaan.

In ieder geval mooi dat je mee gaat!

Jelle
                                Moderator

we hebben eigenlijk een minimum snelheid van 60 km/u maar voor iemand met een 2-speed vespa wil ik wel een uitzondering maken.(weet alleen niet of de rest dat ook wil)

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.