Vespa-Ciao.NL
:: Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

15 berichten aan het bekijken - 946 tot 960 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Robin89
    Bijdrager

Tja ik moet donderdag ook nog een koelkapje erop, 80mm poulie erop, hittegraad 7 bougietje erin en hopen dat ie dan wel goed loopt. Anders ben ik best de sjaak 😛 Geen idee wat ik dan moet doen.. Misschien bromblok met bijna nieuwe 50cc PW proberen.

hansieb
      Moderator

Zo gister 50 km gereden, kleurtje was alleen niet mooi met sproeier 68 dus nu een 70 erin.

Ook even mijn lampjes gefixt 🙂 werkt ook perfect. Alleen kut km teller is losgeschoten 🙁 dat nog ff fixen.

Ik ben er kloar voor.

Ziggys91
        Bijdrager

ik rij met een fietsachterlampje:P dus dat moet ik trouwens ook niet vergeten mee te nemen hehe een extra fietsachterlampje! nog maar 4 daagjes!!!

Wouz-LwB
          Donateur

Steyn jonge , dikke kutbende !

Ik zet mn brommer zovizo al niet meer in de stad neer , alleen in de stalling..

echt als ik die mafkees tegen kom he..:boos

Zie je vrijdag !

Verder : Iemand nog een koplamp huis voor me liggen ?
            (het paarse draadje aan de schakelaar moet er nog aan zitten , anders heb ik der niks aan !)

1 schroefgaatje is verrot bij mij , me koplamp trilt dus als de tering..

Mijne rijd verder dikke prima , morgen ff andere uitlaat derop en maybe nog ff een groter sproeiertje !

Hij is der zovizo klaar voor 😉

Nog een paar daagies jonges !!!

Bartjee
            Donateur

Wouz en ik vroegen ons trouwens af wat we nou eigenlijk gaan eten vrijdagavond?

BBQen?:D

Wouz-LwB
              Donateur

Hehe , ik ben er wel voor in,

Voor 5-10 eu pp heb je al een dikke vette lekkere barbeque staan hoor !:P

En koop je ff wat van die kant en klare bbqtjes ofzo 😉

En nog even voor onderweg :

Mensen wel genoeg drinken en eten meenemen he ! 😉
                (Onder drinken versta ik ook ; Bier natuurlijk !)

Bartjee
                Donateur

Jaa en ik heb behoorlijk zin in bbq, dus die 5-10 euro maakt mij allemaal niks uit:)

Hoe zat het nou trouwens voor zondag? We gingen toch zaterdag even langs een supermarkt ofzo om even eten in te slaan voor zondag?

Ik hoop trouwens dat het van het weekend weer wat beter gaat met mijn rug. Heb er namelijk nog steeds een beetje last van als het overbelast wordt of met rennen etc en 450km met een zware rugzak achterop is dan ook niet zo relax. Maarja we kijken wel even, en anders is het jammer:P

Onkruidzaaier
                  Bijdrager

BBQen (A), cool 😀
                    Maargoed, wel een hoop geregel.
                    Wij vertrekken om 4 uur vanaf Son en Breugel (lees: eindhoven)
                    En hopen na alle files getrotseerd te hebben, toch wel om 7 uur er te zijn :P.
                    waar weet ik nog niet, ik wacht rustig op de adressen (A) 😛

Wouz-LwB
                    Donateur

waarom zo laat joh ??

reken erop he , vrijdag middag ga je dood van de files rond die tijd !!!

Bartjee
                      Donateur

Misschien omdat ik gewoon school heb vrijdag:P Ben pas rond 3 uur thuis, dan kan ik mn citta even klaar maken en om half 4 hebben we bij Arvid afgesproken.

Herr Flick
                        Sleutelbeheerder

Vrijdag is de minst drukke dag voor files, veel mensen vrij.

maar we zien jullie wel verschijnen.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

Edjuh
                          Bijdrager

Nou thomas ik kan je zeggen dat niets minder waar is, vrijdag=filedag!

Wouz-LwB
                            Donateur

Ja joh gekko , vrijdag is JUIST de drukste dag op de weg kwa file.

stfu>>

Lekker file rijdeng, ook weer een lekker kebapie doen?

AC RACING
                                Moderator

men gaat sterveng als je met dit weer van vandaag in de file staat, gelukkig is het traject groningen alkmaar gelukkig niet 1 van de druksten en hoop dat we aan 1 stuk door kunnen rijden:thumb
                                  pray for the good weather or god will punnish piet paulusma!!!:pest ( niet dat ik gelovig ben godverdomme=))

15 berichten aan het bekijken - 946 tot 960 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.