Vespa-Ciao.NL
:: Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Roger102
    Bijdrager

Heey echt een super vet idee ” zuiderzee toer route 2008 ” het is een beetje jammer dat ik pas 15 ben en dus geen certificaat heb en geen verzekerde brommer, anders had ik zeker megedaan:thumb.
      Veel Succes

Tonni
      Moderator

Ik ben voor: Vrijdag heen, camping, za. rijden, camping, zo. rijden, zo. avond retour naar huis.
        Neem zelf wel tentje mee.

Optie 3 houdt ook in dat we zondag na de tour nog een 200 km terug moeten, dat is denk ik te veel v.h. goede op één dag…

Maar de mogelijkheid voor deelnemers om te kiezen tussen 1 en 2 kan natuurlijk altijd gewoon, we gaan toch zaterdag en zondag rijden. Als het maar bekend is i.v.m. reserveren camping.

Dus wie niet Vrijdag al kan, zal dan Zaterdag vroeg op moeten lijkt me.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

AA-T
        Sleutelbeheerder

ik ga voor optie 2!
          vrijdags heen (eventueel later als 3 uur voor de werkende mensen onder ons, al kan ik wel vrij regelen..)
          lekker overnachten, maar niet voordat we allemaal wat biertjes meester hebben gemaakt :bier
          en dan mag de tour wat mij part ook wel om 10 uur beginnen..
          een beetje uitslapen, tentjes afbreken enz.

ben der overigens over uit, ga definitief mee!
          das een twijfelaar minder in de lijst 😉

twijfel alleen nog over welke brommer het word, ciao of si, hoop ciao

hansieb
          Moderator

Ik weet wel dat het een zware toer word , :bier smaakt me meestal al te goed helemaal met wat gekke groningers 😛

Definitief dat kunnen we eigenlijk pas 2 week van te voren zeggen , ik zit ook met stage straks dus niks is nog definitief ik ga der natuurlijk wel voor!!

AA-T
            Sleutelbeheerder

bij stage kan je ook vrij vragen 🙂

hansieb
              Moderator

Jah moet wel net kunnen ik weet het niet nog nooit eerder stage gelopen 🙂

Maarja komt goed, ik hoop dat alex zijn kar voor de SI klaar heeft zodat er een mooi kratje bier en 2 dikke subs achterin kunnen :D!

Mike
                Topic starter

haha 😛

volgens mij moest je je smoel nog houden over die kar slungel… :pest

maar ik neem denk geen tent mee ofzo hoor, ik ga net as op Gumball gewoon weer een tent regelen waar we met ze alle inkunne!
                  miss dan 2 ofzo, hangt van groote vd groep af;) ( dat was helemaal niet zo duur ) 20 euro PP voor 2 nachten en wij doen dan nu dus een op alkmaar en halverwege( zal deze locatie wel ff gaan opzoeken binnekort )

maar dat schelt me dan gesleep van een tent.. ik streef er naar om alleen maar een rugzak mee te neme en wat benzine, that’s it, wat losse greedschapjes mee , als iedereen dat doet heb je een arsenaal;) verder int rugzakkie snaartje bougietje en een schone onderbroek bij wijze van:P

Mike

hansieb
                  Moderator

Zoals gewoonlijk zal er wel weer wat kapot gaan bij mij , daarom ben ik genoodzaakt tot 20 kilo volle bepakking haha!

Gaat vast wel goedkome met de overnachtingen dolle boel :bier

Jelle
                    Moderator

we kunnen natuurlijk ook in een jeugdherberg…
                      hoeven we niet eens een slaapzak mee te nemen

Mike
                      Topic starter

ook zeer goed idee ja jelle

kost ook geen drol zeker?

Mike

hansieb
                        Moderator

Zo der zijn ook al 2 lui van citta forum die wel interesse hebben 🙂

Jeugdherberg is ook vet , als we in een grote plaats zitten kunnen we savonds ook weer lekker uitgaan en :bier drinke

Destruction
                          Bijdrager

Hier dus 1 van die 2.

Aangezien ik maar 1 voertuig heb waarvan ik weet dat-ie het gaat volhouden, zal ik alleen wel met de scooter zijn. Ik weet niet of dit een heel groot bezwaar is? Laat dat in elk geval nog even horen. Waarschijnlijk zal ik jullie op de terugweg ongeveer ter hoogte van Kampen opwachten, om dan mee te rijden naar Groningen (waar vast ook nog wel even gepraat word enzo?).

Ik houd dit topic voorlopig nog wel in de gaten 🙂 Een Citta regelen is niet direct een probleem, maar ik weet dat diegene hem niet zo heel netjes onderhoud, ik wil geen pech krijgen 😛 Daarbij komt nog dat ik een knieblessure heb (inmiddels al een jaar) en niet lang met mijn knie gebogen kan zitten. Dat is ook een van de redenen dat mn laatste citta toen is weggegaan. Bij de peug kan ik mn been zo goed als recht houden, dat rijdt een stuk prettiger 🙂

oud eigenaar citta-forum, nu weer in bezit van een Citta.

Mike
                            Topic starter

liever geen scooters, dat zei ik ook al tegen Hansieb, maar die nurd zei er niet bij dat het ook deels een rede had, je bent welkom;)

maar ik weet niet pecies wat je bedoel met dat terug weg gebeuren enzo,

ze komen met aanhangen wagens naar Noord-holland /Alkmaar en dara gaat de toer van start voor een complete ronde en vervolgens gaan de groep weer op de aanhangwagen naar huis, dat is als het goed het het ruwe plan tot nu toe,

we horen het wel en gezellig

Mike

Destruction
                              Bijdrager

Ah op die fiets 🙂

Evengoed lijkt het me wel leuk om een stuk mee te rijden. Als er een definitieve datum is hoor ik dat graag 🙂

oud eigenaar citta-forum, nu weer in bezit van een Citta.

Mike
                                Topic starter

ik wil de datum toch even bij stellen naar

6 Juni het lijkt me namelijk niet dat er enige mensen zijn die daar problemen mee hebben aangzien het nog ver weg is.

dit ivm met eventuele exemens van mensen die halverwege/eind mei plaats vinden en natuurlijk dat het net ff wat warmer is!

ik heb het ook in de begin post gezet!

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.