Vespa-Ciao.NL
:: Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

15 berichten aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

Moet nu echt mn blok klaar gaan maken. Mijn beide brommers staan momenteel nog blokloos. Weet ook nog niet waarmee ik zal gaan rijden.. Karretje is ook nog geen steek verder gekomen, dus ook dat is nog niet zeker. Maar goed nog 4 weken, dus dat zal wel goedkomen nog.:D

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

diac
      Bijdrager

alsof je na je examen of ervoor de hele tijd gaat leren, d8 het niet..
        er is genoeg tijd hoor tussen de examens:P

Jelle
        Moderator

en een ciao/citta heb je toch in een paar uurtjes helemaal opgebouwt…

bytheway ik heb ook nog helemaal geen tijd gehad om een andere cilinder op mn zzt blokje te zetten en af te stellen…

Mike
          Topic starter

dat geld ookv oor batty’s ciao,

ze blok moet weer geheel uitelkaar omdat die kleine carter niet deugt, zit een deukie in waardoor lager aanloopt als het blok warm is

( dat was dus het euvel ) verder loopt eht blok als een zonnetje namelijk

en naast dat moet hij die cilinder ook nog eens inrijden

Mike

ArvidW
            Donateur

Nee Kwafo, geen zuigers tussen cilinders doorwisselen. (Jouw LC is btw gehoond en 41mm+ en pinasco is 42)

Als je heel het systeem echt goed op orde zou hebben en 200km getest zou hebben dan lijkt mij het een goed idee, maar zoals je het nu brengt vind ik het lijp en zonde van die super mooie gehoonde 60LC

Wel grappig, de ene gaat voor een teringsnel blok, de andere voor 50cc origineel. Wordt een mooi zooitje ongeregeld op de toer (a)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

Edjuh
              Bijdrager

Het is wel aan te raden je blok op tijd af te hebben zodat je van tevoren al kan testen of het betrouwbaar is..

hansieb
                Moderator

Wat we binnenkort ook even op papier moeten hebben WIE neemt wat mee.

Als ik 2 cilinders mee neem en nog wat anders is mijn tasje wel zwaarbeladen , lijkt me daarom wel handig om te weten wie een setje steeksleutels en een doppenset meeneemt enz.

Voor de rest lekker knalle :lol zoals arvid riep een mix van 50 cc , 70cc , 80cc , vario rijders , pully rijders , herrie makende mensen , overtoerende mensen haha

PiNeAppLePro
                  Bijdrager

Ja, daar hebben jullie gelijk in maar tja als jullie eens wisten hoe ik me examen in ga dan praten jullie wel anders 😛

Jelle
                    Moderator

maar je kan je ciao toch vanaf de 28e in elkaar zetten….

we moeten deze week weten of je meegaat of niet?

PiNeAppLePro
                      Bijdrager

Oke ik ga het even overleggen 😛

Batty
                        Donateur

doe je goed kwafo, heb je mooi compact gereedschaps setje en toch weer een hoop mee;)

diac
                          Bijdrager

vergeet de 10-er niet

Ziggys91
                            Bijdrager

ikga denk proberen een poelie 55 te fixen, dan rij ik daarmee in plaats van poelie 70 want maak ik een stuk minder toeren en ga ik ook net effe wat harder

Edjuh
                              Bijdrager

Ziggys91 :
                                ikga denk proberen een poelie 55 te fixen, dan rij ik daarmee in plaats van poelie 70 want maak ik een stuk minder toeren en ga ik ook net effe wat harder

Dat is op een citta wel rielekst, ik ga voor 70 poelie met 16 inch wielen.

@Hans, de meesten werken toch het liefst met eigen gereedschap. Ik neem in ieder geval bougiesleutel en de almachtige dunne bek bahco mee, naast de meest gebruikelijke sleutels. Misschien dat ik nog een blokje meeneem, liever een blok dan een cilinder verwisselen.

Bluevespa
                                Bijdrager

waar was de 2e overnachting ook alweer??? camping maar waar stond die camping?

15 berichten aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.