Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Zuiderzee Toer 2008
- Dit onderwerp bevat 1,206 reacties, 71 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 8 maanden geleden door Wouz-LwB.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 april 2008 om 15:37 #503007
jongens, Mijn vriend thomas gaat niet mee met de ZZT, hij heeft een ongeluk gehad met een scooter van een vriend, en moet nu veel geld betalen. dus die doet niet mee, nu zit ik wel met het probleem, dat ik er geen reet aanvind om in me eentje naar medemblik te rijden.. is er iemand die via de Enkhuizerdijk(Houtribdijk) naar medemblik gaat,die via lelystad wilt gaan om samen met mij te rijden?
29 april 2008 om 12:59 #503107@bluevespa heb je geen ander maatje wat mee wil , ach jah anders even vragen wat Arvid enzo gaan doen aangezien die uit Eindhoven gaan. Ook gaat gefret mee die komt uit Hilversum en is vorig jaar ook alleen heen gereden 🙂
Ook even weer wat nieuws:
– Jmpb gevraagd om sponsoring dus misschien kan er wat kleins worden gesponsort
– Crullie gaat vragen om sponsoring van wind jacks of iets in die richting 😛
– Sbs 6 gemailt omtrent een nieuws bericht in hart van nederland29 april 2008 om 15:16 #503108heb jij sbs6 al ingelicht? das mooi hoef ik het niet meer te doen 😉
@bluevespa, je hoeft alleen maar die dijk af te knallen en je bent er al bijna….
29 april 2008 om 21:03 #503113En de laatste 11 kilometer kan je ook wel met mij mee 😉
30 april 2008 om 08:31 #503114Kan er iemand zo’n aftellende klok op de VC hoofdpagina zetten? Zoiets van “Nog 37dagen, 13uur en 35minuten tot de zuiderzeetoer”:D Houdt de druk er een beetje op om de brommertjes op tijd af te hebben en te testen;)
FF over de toer?
Vrijdag nacht kun je bij Mike’s zus blijven slapen.
Zaterdag om 10 uur vertrekken om 200km te rijden
Zondag ook 200kmRight ?
Als dat zo is moet ik nog ff kijken of we vrijdag avond vertrekken met auto of zaterdagochtend….:con
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno30 april 2008 om 09:02 #503115wh00t 37 dagen.. dat word sleutelen 🙂
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.30 april 2008 om 09:10 #503116arvid, ik hoop toch wel even wat eerder te vertrekken, we hadden zelf wele en beetje rekening gehouden met 8 uur gereed half 9 vertrekken,
was op de gumball ook zoiets en doen konden we alles gesmeerd rijden.:) (was ok precies 200km) lijkt me nu ook wel royaal gedacht maar je meot er ook rekening mee houden dat er miss iemand pech krijgt hea! en dat moet ook in dat tijdsbestek worden opgelost!
kom gezellig vrijdag eind v/d middag / avond:) is gezellig:D
ik ben eht er mee eens over die hoofdpagina aanduiding btw:)
@ AA-T hahajazekers:D doe je best;)
Mike30 april 2008 om 09:18 #503117Die nieuwe blauwe oldtimer van mij loopt inmiddels, ga na de feest en herdenkings dagen er mee verder. Onderdelen bestellen voor de kick speedengine een paar nieuwe banden en kabels en dan kan mijn ploffie er tegen aan.
Wat betreft de sponsering van de windjacks(hebben we meer aan denk ik dan t-shirts of polo’s), daar komt dus reclame op te staan. Zowiezo VESPA CIAO.NL, JMPB, als Sbs6 mee werkt die er ook op en natuurlijk de sponsor zelf Hoving waarschijnlijk in de grootste letters.
Het is niet zeker of dit gaat lukken maar omdat Hoving wel meer happeningen sponsort en best wel media geil is heeft het best wel een kans van slagen maar nogmaals ik ga het proberen en we zien wel.Ik denk dat er wel meer sponsoren willen meedoen als ze maar weten dat wij met z,n allen in een jack lopen met hun namen erop en als het ook nog ff op televisie komt dan hebben ze er zeker oren na.
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die niet met een reclame bord/jas willen lopen maar het is wel voor een goed doel en misschien komt er nog meer sponsering daardoor zodat een volgende keer misschien de brandstof en mengolie ook gesponsort worden.Pin mij er niet op vast maar lijkt mij een goed idee, ik hoor het wel.

Nog een dikke maand jongens en dan gaan we los HIIIIHAAAAA yeah.
TICKLING BARN30 april 2008 om 09:34 #503118Crullie, je hebt mijn zegen:)
Mike30 april 2008 om 11:07 #503119jongens klinkt allemaal erg tof, ik ga niet mee, maar ik ga wel sbs6 kijken als jullie daarop komen xD!
30 april 2008 om 11:37 #503120shit ik moet nog steeds vervoer regelen naar sint maarten zaterdagochtend hehe(A) ga waarschijnlijk deze vakantie mn blokje laten reviseren en poorten doortrekken van mn dr evo.. dus dan heb ik weer helemaal een schoon blokje voor de zzt!
1 mei 2008 om 19:45 #5031218)Laten reviseren? Door wie?
1 mei 2008 om 22:15 #503122Daan7777 :
8)Laten reviseren? Door wie?hahah hint hint:) kan niet wachten tot ik naar je toe kom voor de poorten doortrekken/reviseren man! moet alleen nog even geld bij mekaar sprokkelen hehe
1 mei 2008 om 23:27 #503123@ ziggy
waarom kom je niet vrijdag avond al, is stukke makkelijker aangezien we zaterdag ochtend toch wel optijd ervandor gaan:)
8 uur moet iedereen te zijn, en half 9 gaan we zekers rijden;)
Mike2 mei 2008 om 08:12 #503124oo ik hoor net dat daan uit aalsmeer misschien ook mee gaat? dan rij ik wel met hem naar sint maarten! zou relax wezen als hij ook mee kon:)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.