Vespa-Ciao.NL
:: Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

15 berichten aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

st3yn
    Bijdrager

een paar playboys

Mike
      Topic starter

ik wil geen gesjor in die toko ja:P

Mike

hansieb
        Moderator

Een buttplug , om mijzelf te beschermen aangezien er veel knulletjes met hormonen rondlopen hahaahahah

Maar serieus:

– Slaapzak onder mijn stang
          – Jerrycan 5 liter achterop

Rugzak:
          – 2 takt olie
          – Biertjes
          – Wat te vreten
          – Gereedschap
          – Spare parts

Bluevespa
          Bijdrager

is het trouwens de bedoeling dat iedereen een jerrycan meeneemt.. ofzo, want tis wel lastig als iedereen een jerrycan mee moet slepen.. of gewoon wat olie, en terplekke bij het benzine station, mengen in iemand zn jerrycan?

Wel neem ik mee:

Geld:PXD natuurlijk;).. anders krijg ik problemen met mike , want die krijgt nog een kratje bier van me:PXD ahah,,
            Maar dus. geld
            Slaapzak
            Porto met allemaal shit derin
            Wat te zuipen, voor onderweg
            extra V snaar..
            1 doppeset denk ik.
            2takt olie
            enne,, ja de rest komt tegen die tijd wel:P

Crullie
            Donateur

Ik denk dat ik een optima forma humeurtje mee neem want word iedere keer weer blij als ik aan de tour denk. Heb er een zeer goed gevoel over.

TICKLING BARN

Mike
              Topic starter

iedereen een jerrycan is vlstrekt overbodig,

dat is op de gumball wel gebleken! ZAT tank gelegenheden..

hoogsstens word het miss een keertje zelf mengen!

en crullie, das mooi en ik geloof ook dat t helemaal goed komt! alles is tot dusver ook goed geregeld! ben best beetje trots op mezelf daarover haha!

allene het ontbijt nog maar dat kunnen ze bij die boederij ook gewoon regelen maar dat regel ik dan wel! latere fase:D

Mike

hansieb
                Moderator

Okey ipv de 😛 jerrycan een 1.5 liter colafles hehe

Crullie
                  Donateur

Mike :

en crullie, das mooi en ik geloof ook dat t helemaal goed komt! alles is tot dusver ook goed geregeld! ben best beetje trots op mezelf daarover haha!

:lol Dan geef ik hierbij nog even weer een pluim weg voor Mike en Jelle, 2 Toppers die het allemaal mogelijk maken. :thumb

TICKLING BARN

Bluevespa
                    Bijdrager

weetje wat het is.. als dit topic weer een beetje gebruikt word.. want soms hoor je dan 4 dagen niks hier ofzo.. maar nu word er weer over gepraat. en ik krijg gewoon de kriebels in me buik dervan.. echt ongelofelijk zin heb ik derin

Tonni
                      Moderator

Ik heb nog helemaal niks aan mn brommer gedaan…:o

Zal eerdaags eens kijken of er nog iets aan moet gebeuren.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

ArvidW
                        Donateur

Ik ben net mijn verbruik gaan testen van mijn Citta. In de straat met heel veel remmen en volgas was het 1:22, Gelukkig was het in de wijk met niet al te veel remmen 1:28 🙂

Ook heb ik mijn tankinhoud gemeten, d’r past gewoon fucking 4.8 liter in !=) (inc reserve) Na 1x remmen ben je dan wel 1 liter kwijt maar daar wordt nog een oplossing (scheikundekurk) voor gezocht 🙂

Met een beetje mazzel kan ik dus 130km rijden op 1 tank en dan pas op reserve hoeven:D (reserve = 0.5liter)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                          Home made engine dyno

Edjuh
                          Bijdrager

Mn polini blokje zoop als een idioot, zo erg dat er iets niet kon kloppen(op reserve kon ik nog geen 10km rijden), net pakking vervangen en zo nog eens proberen, ik ga geen 1 op 10 rijden ofzo dat is geen pretje, mijn tank kan ook geen **** in.

Mike
                            Topic starter

Hahah das niet zo mooi:P

die van mij is ook niet echt mega zuinig ofzo, maar ik laat het gewoon zo.:o

m’n 60cctje pinasco vraagt gewoon om een 70 sproeier! kleiner gaande begin ie te muiten haha
                              Op het toertje met jelle enzo tijdje terug dronk ie ook vrij gulzig.

Mike

Ziggys91
                              Bijdrager

ArvidW :
                                Ik ben net mijn verbruik gaan testen van mijn Citta. In de straat met heel veel remmen en volgas was het 1:22, Gelukkig was het in de wijk met niet al te veel remmen 1:28 🙂

Ook heb ik mijn tankinhoud gemeten, d’r past gewoon fucking 4.8 liter in !=) (inc reserve) Na 1x remmen ben je dan wel 1 liter kwijt maar daar wordt nog een oplossing (scheikundekurk) voor gezocht 🙂

Met een beetje mazzel kan ik dus 130km rijden op 1 tank en dan pas op reserve hoeven:D (reserve = 0.5liter)

ik kan volgensmij ongeveer 90 kilometer op een tank rijden als ik het goed heb maar ik heb geen reserve haha, dat wordt nog wat!

Wouz-LwB
                                Donateur

Ik heb een mooie +- 2 liter jerrycan die ik meeneem + mn maatbeker:P 😉

Als men ciaotje weer inelkaar zit en alles prima werkt ga ik wel ff bekijken wat ik allemaal meeneem !
                                  Probeer t zo klein en licht mogelijk te houden !

Volgende week eerst vakantie en dan maar even gezellig naar mike toe !

Heb iig zeker veel zin in 😀

jelle: kom je niet eens ff bij mij op visite 🙁

En bij onze laiverd jelle natuurlijk 😛

15 berichten aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.