Vespa-Ciao.NL
:: Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

15 berichten aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

jelle :
      wie gaan er allemaal met een standaard blokje rijden?

dan kan ik misschien makkelijker beslissen of ik nou met een standaard blokkie of met iets snels ga rijden….

Ik! Gewoon een Piaggio 50cc’tje, wel met 26mm flens:P

Vario? Uiteraard !:D

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

Ziggys91
      Bijdrager

hoe hard ga je halen denk je dan arvid? volgens mij ben ik echt de sloomste van de tour hehe haal tussen de 60 en 65 nl.

Tonni
        Moderator

Ik ga misschien ook standaard. Ligt eraan of ik met karretje ga of zonder.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

Als je 99 gaat zal je het iig bij houden!! haha

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

Bluevespa
            Bijdrager

ik ga me deze setup, maar dan met bewerkt blok, want Dat wilt mijn grote vriend mike voor me doen, en daar ben ik ontzettend blij mee, dus bij deze. Alvast bedankt mike;).

ArvidW
              Donateur

Ziggys91 :
                hoe hard ga je halen denk je dan arvid? volgens mij ben ik echt de sloomste van de tour hehe haal tussen de 60 en 65 nl.

Wees niet bang, Bart gaat met zijn 42alu en vario net 60. Onkruidzaaier gaat met zijn 42alu en pully ook net 60

Zult echt niet de sloomste zijn:P, ik verwacht eigenlijk dat mijn citta rechtopzittend ook maar met heel veel moeite de 60 gaat halen….

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

Bluevespa
                Bijdrager

Ik heb er al heel veel zin in, het enige jammere is dat het geld me niet op me rug groeit, en dat ik even 550 euri ergens vandaan moet halen,, voor texel, de brommer spuiten, en de zuiderzeetour

Bartjee
                  Donateur

Ik ga idd met mijn 42alu setupje, alleen dan zonder vario maar met 70mm poelie. Ook wil ik eigenlijk mijn proma cannon eronder dus dan moet ik nog ff een nieuwe beugel maken.
                    Ik hoop in ieder geval wel dat we dan beter weer hebben als wa t nu voor kutweer is!

hansieb
                    Moderator

Komt wel goed 🙂 beetje power is inderdaad nooit weg wil soms wel ff lekker doorblazen natuurlijk.

Tis nu idd kutweer !

Jelle
                      Moderator

maar opzich een goed punt om over te beginnen, wat doen we als het die dagen regent???

Ziggys91
                        Bijdrager

pff dat zou wat zijn zeg.. zou echt heel genaaid zijn, gewoon hopen van niet!

hansieb
                          Moderator

6 juni gaat het echt niet regenen!

Zoja regenpak aan :!

Jelle
                            Moderator

nee maar stel het is wel zo…

gaan er nog mensen rijden?

ik heb zoiets van als het heel licht regent ga ik wel, maar als het echt regent… tja ik ben niet gek:D

zou wel ernstig jammer zijn

even het gemiddelde weer van die datum opgezocht:

reisplanner: Den Helder
                              Reisperiode : 05.06 – 12.06
                              gemiddelde weer
                              Het gemiddelde weer in Den Helder was als volgt:
                              De gemiddelde maximumtemperatuur bereikte waarden tussen de 15°C en 22°C. De nachtelijke minimumtemperatuur schommelde tussen de 9°C en 14°C.
                              Gemiddeld viel er in deze periode op 3 dagen dagen neerslag. Gedurende uw reisperiode waaide er een zwakke wind van 3 Bft. Voor deze analyse zijn de waarnemingen van de afgelopen 11 jaar gebruikt.

stfu>>

bijna 43% kans op regen dus:S

Mike
                                Topic starter

nou ik moet dat nog zien, ga me daar niet druk om maken nu.

weer is scht onverspelbaar, kan je niks ana doen, we moeten maar hopen! dat moet op elke datum.

stom gezeik dit. je weet dat er altijd een kans is.
                                  we gaan dit hier nu ff niet bespreken want dan blijf je bakkelijen, dat zien we een week a anderhalve week vantevoren helemaal vanzelf

hier schieten we niks mee op, dus wil dr ff niks over horen DankU;)

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.