Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Zuiderzee Toer 2008
- Dit onderwerp bevat 1,206 reacties, 71 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 8 maanden geleden door Wouz-LwB.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 maart 2008 om 22:26 #502421
hansieb :
Jezus 😛 check ditWauw, wat een berg8)
Ik heb ze geteld en het zijn er +/- 250!!! =)
Dat is nog eens wat meer dan 31.12 maart 2008 om 09:10 #502422Dat wel Avanti, maar wij gaan véél harder met z’n 31en 😉
12 maart 2008 om 09:51 #502423even nog over dat filmpje op 34sec. vind ik de mooiste brommer haha…
maar kunnen wij volgende keer daar ook niet aan meedoen?
12 maart 2008 om 19:42 #502425jelle :
even nog over dat filmpje op 34sec. vind ik de mooiste brommer haha…maar kunnen wij volgende keer daar ook niet aan meedoen?
Nee dat mag niet want is een puch en tomos meeting en dan ook alleen puch en tomos met een eitanken dus niet een puch maxi of tomos a2.
Zelfs sollexen zijn niet welkom en opzich ook logische want als je die ook toelaat heb je er zo weer 200 man bij en dat word dan gewoon te druk z,on rit met 200 puchen en tomossen is al superdruk.12 maart 2008 om 21:48 #502426maar toch zag ik er aardig wat scooters, solexen,zundapps en nieuwere poegies tussen….
12 maart 2008 om 21:56 #502428Zijn gewoon illegalen meerijdertjes:D
12 maart 2008 om 21:58 #502430jelle :
maar toch zag ik er aardig wat scooters, solexen,zundapps en nieuwere poegies tussen….Ja dat houd je altijd als je er met een groep vespa,s heen gaat sturen ze je ook vast niet weg maar ze zitten er ook niet op te wachten.
Je moet het zo zien dat er in 1x 2 scooter rijders bij de zuiderzee meeting erbij staan en graag mee willen rijden weg sturen doe je ze dan misshien niet zo gauw maar echt leuk vind je het ook niet.12 maart 2008 om 22:16 #502431nou als het aan mike en ik ligt, sturen we die echt weg…
andere brommers mogen misschien nog wel, maar scooters kan toch echt niet 😉 mits het oude VESPA scooters zijn
maargoed nu gaan we weer ff ontopic:!
ik heb contact gehad met die camping en het is mogelijk om voor die zondag brood ed. te regelen.
dus dat probleem is opgelost, wat nog niet weg neemt dat we als we in dat gat aankomen even goed naar de supermarkt moeten voor BIER ed.
14 maart 2008 om 09:56 #502433mooi dat we datw eer voor elkaar hebben,
lijkt mij het verstandigst om een week vantevoren door te bellen met hoeveel mensen we nou komen en dan een prijs af te spreken,
voor het ontbijt van de zaterdag ochtend voor vertrek ( dus bij m’n zus thuis ) gaan k gewoon zelf wat boodschappies doen. dat regel ik gewoon een weekie vantevoren ofzo, want niet iedereen die meerijd slaapt denk bij mijn zus, ( bijv. Jelle Toad, ThomasC )
dan hebben we volgens mij verruit het meeste geregeld. het avond eten daaro doen we gewoon een [pizzaeria bestellen of mischen er zelf wel heen.
ik heb nog ff wat korts uitgerekend.
we rijden de 1e dag naar sint jansklooster (daar is de overnachting),
dat is 186 km, dat is entaan ff korter als wat ik en een aantal ander vorrig jaar op de Gumball deden. goed te doen op 1 dag, als alles egwoon lekker gaat zullen we er geschat 6 uurtjes over doen. en dan sullen pauzes wel wat langer uitlopen
ik wil half 9 sochtends op de Vespa zitten dus reken ongveer maar uit. komt op zo’n 4 a Half 5 in Sint Jansklooster 🙂
Mike14 maart 2008 om 10:30 #502434Heel fijn, Mike en Jelle zijn er goed mee bezig, belooft een leuke rit te worden met volle buikjes en relaxte tijd schema’s.
Pluim voor Jelle en Mike.
TICKLING BARN14 maart 2008 om 10:51 #502435(a) hehe danku danku, we proberen het allemala zo goed mogelijk te regelen.
ff offtopic, Crullie wou jij nou ook mee Gumballen straks? dat is alweer krap 2 maandjes na de toer hea!
Mike14 maart 2008 om 14:29 #502436Goed geregeld allemaal Mike!

De toer gaat echt super worden!
14 maart 2008 om 14:37 #502437Lekker ontbijtjuhhhh 😛
Bier moet inderdaad smiddags ook ff worden gehaald. Kunnen we nog ff lekker pilsen
19 maart 2008 om 18:21 #502470Het gaat zeker gezellig worden:) :bier
alleen er is helaas nu een afmelding !
dit is onze eigen Alkmaarse Toad die helaas niet in staat is mee te rijden!
hij vertrekt met school namelijk 8 Juni ( onze 2e rij dag ) met zijn klas naar italie. excursie of werkweek tja..hij vond het wel erg jammer en ik ook! naja met Gumball 2008 is ie gelukkig weer van de partij:D
maar dit houd voor andere mensen weer in dat er een lege plek is en dat er dus weer iemand anders mee kan rijden;):)
dus als er iemand is Pm me maar:)
=)=) NOG MAAR IETS MEER DAN 2 MAANDJESSsss !! =)=)
Mike19 maart 2008 om 18:50 #502471Dat is nu jammer, zo als ik het begrepen heb was Toad vorig jaar een vrolijke noot in de groep, nou ja niks aan te doen.
Toad nog veel plezier gewenst in Italië en niet weer doen gewoon mee gaan de volgende keer.Ik denk dat er vast wel iemand nog mee wil want belooft echt een leuk feestje te worden. :bier
TICKLING BARN -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.