Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Zuiderzee Toer 2008
- Dit onderwerp bevat 1,206 reacties, 71 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 8 maanden geleden door Wouz-LwB.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 maart 2008 om 17:56 #502384
jelle :
ik ga wel op zoek naar een warme bakker, voor mijn croissantjes 😉ik ga wel even uitzoeken of er een beetje groot winkelcentrum daar in de buurt is.
Wat weer lekker sociaal ja jelle voor JOUWN croissantjes :pest
8 maart 2008 om 19:08 #502387ja ik been heeeeeel sociaal, maar ik heb gewoon iets tegen brood uit een supermarkt 😉
haha
8 maart 2008 om 19:09 #502388Naja we regelen gewoon voor 32 man vreterij 🙂 komt wel goe
Voor 32 euro hebben we een beste bulk vreten
8 maart 2008 om 20:10 #502389VRETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN :bier
8 maart 2008 om 20:45 #502390jelle :
ja ik been heeeeeel sociaal, maar ik heb gewoon iets tegen brood uit een supermarkt 😉haha
Veel supermarkten krijgen hun brood elke morgen vers aangelevert door een bakker:p.
Maarjah dat zal ook maar net aan de winkel liggen(lidl,aldi,etc)8 maart 2008 om 21:31 #502392Om me ff met het broodgedoe te bemoeien:D
Brood van de Super de Boer komt inderdaad elke dag vers van de bakker;)
Het witte tijgerbrood van de Aldi is echt TE lekker gewoon, net zo lekker als bij de bakker, maar dan voor een 3e van de prijs.
Het nadeel van supermarktbrood is dat het de 2e dag meestal niet meer zo heel vers smaakt, dat is bij bakkersbrood dan wel nog het geval.
Maargoed, ik wens jullie heel veel vreet en Tourplezier toe
8 maart 2008 om 21:35 #502393ja maar het brood uit een supermarkt, komt uit een brood fabriek en dat van de warme bakker is ambachtelijk gemaakt… 😉
nu weer ontopic
8 maart 2008 om 22:31 #502394Nog heeeeeeeeeeeeeeel ff offtopic:con
Als het goed smaakt is het goed, maakt niet uit waar het dan vandaan komt;)8 maart 2008 om 23:55 #502395hansieb :
Nee nee als we ontbijt kopen , kopen we dat zaterdag middag daar bij de boerderij in de buurt ( supermarkt )Dat kan prima dan hoeft het alleen naar de boerderij toe 5km.
Zal morgen ff met mike en flick verder overlegge
Bij welke boerderij zijn wij op zaterdag middag dan? Als je onze slaapplek bedoelt, wie zegt dat we daar voor 5 uur zijn?
Ik stel voor, vraag gewoon of het ontbijt niet bij die toko te regelen is. Het lijkt me wel waarschijnlijk dat er mogelijkheden voor zijn, aangezien de meeste mensen die die toer doen ’s morgens iets willen eten.Brood en toebehoeren kunnen we evt. nog halen maar mn koffie gaat niet zonder een apparaat..
@ Mike en/of Jelle: Hoe heet die tent waar de overnachting is? bel ik er eventueel zelf ff achteraan.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...9 maart 2008 om 09:48 #502396Die camping heet kampererve alleen er zal wss niks geregeld kunnen worden op zondag omdat in de folder stond dat ze zondag een rustdag hebben.
(het is een gereformeert dorp)
je mag van mij gerust bellen of er een koffieapparaat staat maar inprencipe stond erbij dat we uitgebreid keukengerei hebben.
En wat is nou de moeite om je ogen open te houden zaterdagmiddag voor een supermakrt voor een volgende dag.
(dit was ik mike, achter flick zen pc)46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel9 maart 2008 om 20:32 #502406Jezus 😛 check dit
9 maart 2008 om 21:19 #502408Geweldig toch!! Grappig, de Oldtimer club “kouwe klauwe”
I came, I saw, and I forgot what I was doing...10 maart 2008 om 01:11 #502409hansieb :
Jezus 😛 check ditVan 1:17 tm 1:20 op die witte tomos is m,n moeder:D
Dat is haar eigen tomos van vroeger toen ze 16 was die had ze toen verkocht aan haar buurjongen toen ze 19 was en bij stom toeval een paar jaar geleden helemaal veroest terug kunnen kopen van deze buur’jongen’ toen ie aan de deur stond voor een pakketje af te leveren.
Mijn pa heeft hem toen helemaal van onderen tot boven gerestaureerd.11 maart 2008 om 19:15 #502419listen up:) ik heb me ouders gevraagt en aangezien we waarschijnlijk toch niet op vakantie gaan ivm mijn zusje van 1 willen ze mij wel financieel bijstaan:D dus kan hoogstwaarschijnlijk mee!(als mijn citta tzt nog goed is dan haha) het enige is dat ik wel vervoer moet hebben naar medemblik toe.. wie woont er in de buurt van(of komt langs) leiden??
11 maart 2008 om 21:25 #502420ik moet je helaas mededelen dat de aanmeldingen al ene tijdje gesloten zijn.
dit staat al een tijdje boven de begin post!
helaas:( kan er even niks ander van maken
Mike -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.