Vespa-Ciao.NL
:: Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Crullie
    Donateur

Had Mike ook al gevraagt hoe dat zat met eten en drinken via de PM bij de betaling van die €17 .-, moet er niet wat geld bij voor eten en drinken ?, heb er geen antwoord op gekregen maar leek mij heel logich om alvast daar ook een bedrag voor vrij te maken om inderdaad niet met een lege brakke maag op de brommer te stappen.
      Je kunt er natuurlijk ook een overlevings tocht van maken en maar zien hoe we aan eten komen,:? is wel zo spannend.
      Vooral de zondag morgen is een goed ontbijt belangrijk omdat we de hele dag weer op die brommer zitten en s’avonds nog een keer weer naar huis moeten.

Het zal wel een patatje/pizza weekend worden dan.

TICKLING BARN

hansieb
      Moderator

Het ontbijt bij op zondag zal ongeveer 1 euro PP kosten voor 32 euro heb je een best ontbijt , met 5 broden ofzo.

Als mensen maar genoeg CASH geld meehebben kunnen we gewoon afteken lijsten maken waar ieder gewoon een bedrag geeft en dan word dat afgetekend.

Crullie
        Donateur

Dus als ik het goed begrijp word eten en drinken tijdens de tour geregeld en niet vooraf ? en dus afhangkelijk of iedereen genoeg geld mee heeft of niet.

Oke’:thumb

TICKLING BARN

Robin89
          Bijdrager

Mike :hoe we rijden en de rgels tijdens het rijden bespreken we wel op de avond voor vertrekken, dan mist niemand de info!

Dan mis ik het wel! Ik stap in Medemblik op he.

hansieb
            Moderator

Robin ik denk dat jij zaterdag gewoon bij het huis van mike zen zuster in medemblik bent, de avond ervoor word het ook al dikke lol maybe dat je daar ook al aanwezig bent en dan savonds weer naar huis gaat of je daar ook blijft slapen kan ook.

@crullie
              Eten en drinken regelen we die vrijdag voor zondag al wat ontbijt shit denk ik

VRIJDAG:
              – Vrijdag middag gaan we ff naar de sligro toe en kopen we shit of in de supermarkt
              – Vrijdag avond gaan we met zen allen eten bij mike zen zus of de patatboer of pizzaboer.

– Ontbijt kopen voor zaterdag (Supermarkt )

ZATERDAG:
              Sochtends: Onbijten dan gaan we rijden
              Smiddags: Onderweg eten we iets en drinken
              Savonds: Nog even uitzoeken ik wil wel graag naar de pizzaria toe 🙂 dan

– Ontbijt halen voor zondag middag als we rond 4 uur smiddags aankomen

ZONDAG:
              Sochtends: Onbijten
              Smiddags: Cafetaria of cafetje opzoeken tostie eten ofzo
              Savonds: ??? maybe maccen ofzo

Lijkt me een vrij reeel schema dus vrijdag en zaterdag gaan we naar de supermarkt.
              Er komen afteken lijsten gewoon met iedereens naam erop dan geeft iedereen gewoon 1 euro en dan kopen wij voor 1 dag ontbijt.

In totaal zal je dus op 2 x ontbijt uitkomen wat dus 2 euro PP = oftewel 32 euro per ontbijt dat kan volgens mij prima.

– 5 Hele broden x 2 euro ( en bolletjes etc ) = 14 euro
              – 10 pakken melk voor 30 cent ofzo = 3 euro
              – 5 pakken JUS = 4 euro
              – Koffie = 5 euro
              ————————————-
              Ong 30 euro

Robin89
              Bijdrager

@ Hansieb: Die woont toch in Alkmaar? Dat ligt nog wel een stukje uit elkaar he 😛

hansieb
                Moderator

Ja je hebt gelijk zen zus woont stukkie van medemblik af.

Als iedereen genoeg cash mee heeft dan komt het goed we maken gewoon een aantal afteken lijsten voor Ontbijt , Bier/Fris.
                  Zaterdag avond is natuurlijk lekker feesten 🙂 en bier drinken.

Afteken lijst dan zoiets eh dus dat word wel goed geregelt 1 persoon is penningmeester en regelt het geld in een potje:

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

mike zijn zus woont in een dorp dat 16 km boven alkmaar ligt.

sint maarten heet dat gat

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

Robin89
                    Bijdrager

Oke, nou snap ik het ff niet meer 😛 Waarom zeg je dan net dit:

VRIJDAG:
                      Smiddags: Komen uurtje of 3 in alkmaar aan even lunchen en naar alkmaar toe ofzo ( Supermarkt )
                      Savonds: Bbq of patat

hansieb
                      Moderator

Excuus 😛
                        – Vrijdag middag gaan we ff naar de sligro toe en kopen we shit of in de supermarkt
                        – Vrijdag avond gaan we met zen allen eten bij mike zen zus of de patatboer of pizzaboer.

Tonni
                        Moderator

Dus het is bij onze overnachtingsplek niet mogelijk om zoiets te regelen? Is daar al naar gevraagd?

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Crullie
                          Donateur

Ter plekke is wel makkelijker inderdaad dan hoef je die ontbijt niet mee te nemen de hele zaterdag.

TICKLING BARN

hansieb
                            Moderator

Nee nee als we ontbijt kopen , kopen we dat zaterdag middag daar bij de boerderij in de buurt ( supermarkt )

Dat kan prima dan hoeft het alleen naar de boerderij toe 5km.

Zal morgen ff met mike en flick verder overlegge

AA-T
                              Sleutelbeheerder

als dat bij een plaatselijke supermarkt word gekocht, mag het van te voren wel worden besteld..
                                ckers als er mensen zijn die bijvoorbeeld een croissantje willen of wat dan ook..
                                anders zitten we daar met zn allen met een half ontbijt

Jelle
                                Moderator

ik ga wel op zoek naar een warme bakker, voor mijn croissantjes 😉

ik ga wel even uitzoeken of er een beetje groot winkelcentrum daar in de buurt is.

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.