Vespa-Ciao.NL
:: Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

15 berichten aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

st3yn
    Bijdrager

Ik wil der ook wel een denk ik 🙂

Wouz-LwB
      Donateur

Ik wil er ook wel 1 , hebbie een voorbeeldje ?
        Die shirts van vorig jaar gumball waren echt vet 😀

Bartjee
        Donateur

Voor mij ook eentje graag:D

G-no
          Donateur

damnnn, echt jammer dat ik nie mee kan rijde! als er nog een plek vrij komt hoor ik het graag!! zit aleen een beetje met het vervoer…

VespaAvanti
            Donateur

G-no: Als je echt heel graag mee gaat zou je ook op de camping kunnen gaan staan daar met een tentje ofzo:lol

hansieb
              Moderator

G-no hoe graag wil je mee , als je echt 100% mee wil kan het !

G-no
                Donateur

ik ga s ff wat proberen te regelen, eigk wil ik dit allemaal niet missen! ik denk dat timo er ook zin in heeft

VespaAvanti
                  Donateur

Opzich lijkt mij het ook wel geinig, alleen heb ik geen vervoer, en wilt mijn broertje en een vriend dan niet mee, dat is opzich wel jammer:con
                    Vandaar dat ik lekker mee ga met de LimboTour, en dat ik zeer waarschijnlijk op de Groningen Meeting verschijn, MET of zonder Ciao:thumb

hansieb
                    Moderator

Waar woon je dan vespaavanti ken je niet met iemand meerijden ?

Misschien 1 van de pappies wel rijden zoja aanhanger erachter en dan kunnen er een paar mee , volgens mij voor de meeste brabanders is het ook maar 200 km rijden..

Vincent
                      Donateur

Als de shirt’jes inderdaad gemaakt gaan worden wil ik er ook één. So, count me in!

VespaAvanti
                        Donateur

Ik woon in Nederweert (Limburg) Hans.
                          Mij lijkt het alleen leuker als er ook 2 bekenden mee gaan:con
                          Opzich is het geen hele grote ramp hoor dat ik niet mee kan.
                          Rond die tijd ga ik toch op vakantie naar Friesland met de Vespa-aanhanger combi8), en ik heb nog minimaal 2 Porsche meetings voor die tijd.
                          Samen met de LimboTour staat m’n agenda dan dus al redelijk vol:lol
                          Mischien als er volgend jaar nog een ZuiderzeeTour wordt gehouden (zou me niks verbazen als je de inschrijvingen nu al ziet) dat ik mee ga:thumb
                          Dan heb ik mischien een Bus en kom ik daar mee;)

Mike
                          Topic starter

die shirtjes zullen net als de gumball tshirtjes gewoon blauwe polo’s worden,

ik kan enkel ff een beschijving geven hoe ze eruit gaan zien,

op de rug iing het kaartje van de rit,, zoiets als in de 1e post:) maar dan ff anders, met zuiderzeetoer 2008 erbij
                            en op de voorkant gewoon de website en evt als jmpb ook wat wil sponsoren Hun website er ook op!

maar ik meot gewoon ff kijken hoeveel geintreseerde er zijn , zijn er te weinig houd eht wel op en ist ook neit egt leuk,, paar maarw el en andere niet!

dus blijf het maar roepen!

Mike

Herr Flick
                            Sleutelbeheerder

denk dat ik ook wel een polotje wil, moet hij me wel passen (heheh..)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

Mike
                              Topic starter

het worden sowieso dan wel polo’s die zitten het best en zijn ook leuker van model dan simpele
                                ” rechttoerechtaan ” shirtjes

en als er genoeg intresse is noteer ik ook iedereen ze maat:) dus neit getreur flickiee 😀

Mike

hansieb
                                Moderator

Jeah doe mij er ook maar 1 dan …

Zoiets achterop ? maar dan nederland dus in het groot en de route in het rood :D!!

15 berichten aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.