Vespa-Ciao.NL
:: Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Topic starter

hee maar waar ga je dat laten man, ik weet niet of ik een bromfiets aanhangwagen in me bus ken proppen…

3/4 broms achterin.. en spullen van menschen en en de andere 6/7 broms op de big ass railer die ik er achter hang

@ hansie ja dat klopt! zoiets zei die al idd! ook neit verkeerd 😀

Mike

hansieb
      Moderator

Durf maybe nog wel te wedde dat dat blok maybe net zo hard gaat lope als zen reedvalve 😉

Dacht dat het nog lang duurde maar nog 4 maand en het is al zover :pest

Mike
        Topic starter

welk blok? dat van flick?

dat weet ik niet , moet ik nog maar zien. maar het gaat niet om topsnelheid op de toer he!

en het gaat idd erg hard! 4 maanden is noppes!:D ongeooflijk veel zin in

Mike

Mike
          Topic starter

iedereen heeft inmiddels betaald..:)

dat betekend dat ik deze week de beste man van de boerderij maar weer eens ga opbellen en ga vertellen dat we gewoon emt de volle bak 31 man kopen in plaats van de 24 die ik vorrige keer had opgegeven!

ik moet deze week direct aanbetalen dus dat komt Mooi uit dacht ik zo;)
            ———————————————————————————————————-

zijn alle groningers er trouwens van op de hoogte dat ik ze kom halen??

alle brommers kunnen in de bus en achterop de trailer ( rekening gehouden met 10 brommers van groningers )

ik breng ze natuurlijk ook zondag avond met liefde weer naar huis!!
            zal wel per persoon ong 8 euro diesel rekening brengen, maar das niet veel en maar eenmalig! das namleijk x 10 en = 80 euro voor volle diesel tank, daar red ik het mee

denk dat het makkelijkste is als ik naar Fiick ze huis rijd dat iedereen daar verzmeld?

verder ben ik nog bezig met Tshirts, interesse pijl ik later wel, je mag eht altijd hier laten weten!

dat was het ff

Mike

Crullie
            Donateur

Heel mooi Mike je begint echt mijn Toppertje te worden. :lol

T-shirt’s je bedoelt met ZuiderZee Tour 2008 er op ofzo ? goed idee :thumb

TICKLING BARN

st3yn
              Bijdrager

Mike misschien is het handig om even een overzichtje te maken van wie er nou allemaal vanuit Groningen meegaan met jou busje?
                Gewoon even om zeker te weten dat iedereen een plek heeft :pest
                Trouwens ik neem aan dat we 2 x €8 betalen, heenreis + terugreis?

T-shirts zijn altijd gaaf natuurlijk! Al enig idee wat erop komt te staan? 😀

hansieb
                Moderator

Volgens mij mensen die rijden:

– Crullie ( vw polo benzine ) 4 mensen incl crullie
                  – Tonni ( audi diesel ) 5 mensen kunnen in de auto incl tonni
                  – Mike met aanhanger en bus ( diesel )2 mensen in de auto incl mike

Als het goed is rijden er dan 10 groningers mee + mike is 11 en komt het precies uit 🙂

Berekening volgens anwb 🙂
                  We moeten 149,3 km in ongeveer 1 uur en 35 minuten

Schatting brandstof kosten (€)
                  Benzine 18,- ,
                  Diesel ,12,- ,
                  Gas ,10,00 ,

Oftewel een grote benzine pot van dus:

2 x 18 euro
                  4 x 12 euro
                  ———————
                  84 euro benzine voor alle autos 🙂 iedereen dus 8 euro betalen en dan is alles gedekt :bier

Tonni
                  Moderator

Ik heb al eerder aangegeven dat ik bij voorkeur niet meer als drie passagiers mee ga nemen. Met onze gemiddelde lengte gaat het anders gewoon niet passen. Het is wel 180 km rijden van groningen naar alkmaar.

@mike: wat voor aanhanger ga je gebruiken dan? Ik wil mijn vespa namelijk liever niet ‘opgestapeld’ vervoerd hebben. Of wordt er ook nog iets geregeld met oude dekens of zo voor bescherming en genoeg sjorbanden e.d. voor het vastzetten van de brommers.
                    Dat er acht brommers op een kar kunnen twijfel ik niet aan, maar ze moeten ook onbeschadigd aankomen.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

hansieb
                    Moderator

Niet gezien tonni 🙂 het is btw 150km volgens internet
                      Het lijkt me wel logisch dat er gewoon oude dekens en lakens worden gebruikt. Ik hoop dat ik een caddy ken regelen en me rijbewijs heb dan kak ik gewoon met 2 brommers achterin naar medemblik maar ik gok er niet op.

Alrik heeft ook nog zen lease bak maarja dat kost 0.12 cent de km

Herr Flick
                      Sleutelbeheerder

Er kunnen 3 man in de bus van mike, hijzelf – ik en volgens mij ging barend hierin.

dus dan is het geregeld toch dat tonni geen 5 in de auto heeft maar 4.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                        Gele Racefrikandel

Tonni
                        Moderator

Ik wist niet dat we naar medemblik moesten, ik dacht alkmaar. Dat is dan i.d.d. minder ver.
                          Als er drie achterin moeten dan zullen het drie ‘kleintjes’ moeten zijn.

Zal allemaal best goed komen denk ik. We moeten t.z.t. toch afspreken wie met wie mee gaat, waar vandaan, hoe laat enz.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

hansieb
                          Moderator

150km dus ongeveer 1,30 uur dat valt nog te doen.

Ik , alrik , barend , thomas zijn vrij lang gewoon een beetje verspreiden lijkt me.

Natuurlijk moeten er goede afspraken worden gemaakt , denk dat de verzamelplek bij mij wel handig is.
                            Want we moeten over de A7 richting drachten moeten wat maar 3 km vanaf mijn huis is.

Mike
                            Topic starter

nee we gaan naar het huis van mij zus dat ligt 16 km boven alkmaar,
                              Sint Maarten heet dat dorp

het is vanaf daar 165 kilometer

ik neeen aan dat we allemaal op 1 plek verzamelen. en dat ik daaro de brommers haal. in 1x laden en dan in stoet naar Sint maarten

wat de brommer en beschadigingen betreft hoeven julie niet bang te zijn als iedereen gewoon een doek meeneemt, en ik heb er zelf ook nog wel wat! komt het goed, spanbandjes en grote elastieken.

het is gewoon een grote open aanhangwagen

en die 8 euro is maar eenmalig 🙂 niet voor heen EN terug reis dus. want het overige restantje betaal ik zelf wel,;)

Mike

hansieb
                              Moderator

Mike ik wou je nog ff bellen maar je telefoon stond uit betreft

“Sponsoring”

Gaan we nog sponsors proberen te regelen ? zou wel humor zijn en SBS nog ff mailen of ze er een artikel over willen maken?

Mike
                                Topic starter

Ja wil ik zeker wel doen, maar dat laat ik wel aan een ander over. of sbs wat word twijfel ik aan maar regionaal tv zal beter bereikbaar zijn. en de mazzel is dat we door een hoop regio;s komen haha

zelf dacht ik gewoon aan RTV-NH (radioteleviesienoordholland) ( iemand zin in galgje LOL)

dus als jullie suggesties hebben schreeuw het maar

en nu weer ff over vervoer

Ik neem dus alle brommers op Transport en evt wat spullen van mensen.

en de personen die ik meeneem zijn

Herr Flick
                                  Barend F.

bij wie gaat de rest, kan iemand dat even nakijken aan de hand van de lijst en dat het ook egt 10 brommers gaan?

dat alvast afspreken is natuurlijk immer handig:)

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.