Vespa-Ciao.NL
:: Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AA-T
    Sleutelbeheerder

ga dervoor om ook mee te gaan, maar belooft is anders..
      heb mij en stfu der alvast bijgezet 🙂

ga persoonlijk wel voor de kortste route van 300km..
      de groningers 😀 kunnen eventueel ook een busje huren en de kosten delen..
      regelt alex (AC RACING) wel een paar verhuisdekens om de puffs te beschermen

edit:
      zijn al 6 groningers :bier

ArvidW
      Donateur

Super gaaf idee:thumb

Als ik tegen die tijd een fatsoenlijk rijdende vespa heb ga ik mee:) (Zet me dus nog maar niet op de lijst)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

Crullie
        Donateur

Leuk :thumb, wil ik ook wel mee, zal ik nog wel ff een plof moeten regelen met kenteken. Schrijf mij maar bij, ben al een 2 week op zoek naar een leuke VW transporter voor weinig, die komt dan mooi van pas.

Zal wel een leuk feestje worden om de zuiderzee.
          :bier

TICKLING BARN

Mike
          Topic starter

whaaa te gek zoveel animo, dit plan heeft zekerrrr potentie:D

enne ik heb een grote bedrijfwage van de zaak waar ik dagelijks kilometers mee vreet dus er kunnen evt mensen gehaalt worden.. maar dat hou ik liever als nood optie natuurlijk!

te gek jongens. ik zie al dat het leuke mensen zijn die reageerden:D

Mike

barry
            Donateur

Ok Mike,Als je me ophaald doe ik ook mee.

Mike
              Topic starter

haha als jij noodbehoevend bent zou het kunne:P

ik rijd 2 keer in de week voor het bedrijf naar brasschaat in belgie

ik weet niet waar HOMBEEK ligt, is een dorp denk..? geen stad of wel

Mike

barry
                Donateur

Hombeek is een deelgemeente van de stad Mechelen.Tof dat je me zou willen oppikken.

AC RACING
                  Moderator

aah ik zie dat ik er ook al bij ben gezet:thumb
                    ik zal direct zorgen dat er voor de hele tour genoeg muziek aanwezig zal zijn; dus dat betekend dat ik nog ff een nieuwe accu moet kopen;)
                    ik vind het echt een heel tof idee om deze tour te gaan rijden, aangezien dit de eerste tour gaat worden die de si gaat rijden.. ik heb al wel eens een paar honderd kilometer op een dag gereden met de si , maar dat was toch in groningen en omstreken. t wordt dus echt tijd dat mijn plof de wijde wereld eens krijgt te zien, en een lekker zeewindje om de cilinder krijgt:P

als er trouwens diehards zijn die het vanuit groningen durven te rijden; wil ik er wel voor zorgen dat er extra blokjes die kant op mee komen om tussentijdse uitval uit te kunnen sluiten, dus als er alsnog animo is voor een ritje naar de startplek laat het maar weten, dan ben ik van de partij..

Mike
                    Topic starter

Yaahhhh thats the spirit allllii

te gek dit:D

word dolle bende:D :bier

Mike

VespaAvanti
                      Donateur

Hey
                        Zeer leuk idee, alleen woon ik (en 2 anderen die niet lid van het forum zijn) een beetje te ver weg:(
                        Anders zou ik (en die 2) wel mee willen.
                        Die 415 km haal je MAKKELIJK op 2 dagen tijd:!
                        Wij hebben eens met z’n 3en 310 km op 1 dag gereden, met elk een orgineel Ciaotje met poelie aandrijving en elk een kar van 90 kilo er achter=)
                        Inclusief zoeken naar de weg, zeer traag optrekken en een top van 40 km/h was dat dus:D
                        Succes met de Toer, ziet er nu al mooi uit:thumb

Dj Freggel
                        Bijdrager

Hey dit is echt een top idee ik kom zelf uit Urk en dat ligt bijna in het ijsselmeer:lol en je kan vanaf harlingen helemaal over de dijk tot aan lelystad en dan moet je door Urk:).
                          dus bij deze schijf ik mij voorwaardelijk in voor de tocht maar dan wel voor het rondje ijsselmeer over de dijk.:!

Tonni
                          Moderator

Ik durf het zeker wel aan vanuit groningen, word alleen echt een fikse rit dan. 200 naar alkmaar, 400 ZZ toer en 200 terug. Dat ga ik echt niet in twee dagen doen.
                            En ik wil natuurlijk het liefst de hele toer doen vanaf alkmaar, niet ergens in Friesland erbij komen ofzo..

Ik denk dus dat de brums op een karretje naar alkmaar dan een betere optie is. Maar we zien wel ff wat de meerderheid wil, ik sluit me daar in principe bij aan.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

hansieb
                            Moderator

Als we met ongeveer 10 groningers gaan gewoon een busje of 2 aanhangers dat moet prima willen 🙂

Thomas er ook bij gezet , HIJ MOET MEE!

Ik hoop op een hoop mensen 🙂 en een hele dikke hoop lol! maar dat komt wel goed als je al die maffe lui in et echt ziet hehe

Mike
                              Topic starter

als we samen zijn, zijn we helemaal maf:P

Maar wat tonni zegt is idd gewoon teveel van eht goede joh, ik zouz zeggen komt alleen lekker hier heen met id een busje of een bagage wagen en deel de kosten, dan is het makkelijk te doen!! er is zat tijd om wat leuks te regeleN!

ik zou t ook neit leuk vinden als ik een deel van de mensen pas later in de toer tegen kom

het lijkt me het vets om Hansieb, tonni,AAT-Racing , Crullie STFu enzo allemaal gewoon hier te hebben en same aan deze tegekke reis te gaan beginne, lijtk em het best voor de sfeer, mochten mensen toch klachten hebben over de 400 km,, kan ie altijd naar 300 Km het maakt em geen bal uit het word te gek lekker rijden,, sightseenen , quality timen, een gezellige overnachting enzo!

word te gek kerels!! :thumb

EN JAA FLICK MOET MEE ( en dat gaatw el lukken ook ) laat em maar lekker met ze 41-DR blokkie gaan.. prima toer blokkie:D

Mike

Tonni
                                Moderator

Aanhangertje huren voor een week-end kost niet zo veel, en diesel valt ook wel mee. Helemaal als je het deelt door eventueel vier personen.

Misschien bouw ik me nog eens een klein aanhangertje voor de vespa, lijkt me grappig en kan er ook mooi reserve spul en benzine mee.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.