Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Zuiderzee Toer 2008
- Dit onderwerp bevat 1,206 reacties, 71 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 8 maanden geleden door Wouz-LwB.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 januari 2008 om 19:04 #501877
Of iets langer als in rijden dat we de 1e dag wat minder stoppen. Ik denk dat het begin van de toer minder is dan het eind , als we verder reizen komen we de dag daarna in volendam enz.
Wat jelle zegt is ook een goed plan
19 januari 2008 om 19:39 #501878waarom nou weer de kortere? 400 is toch prima te doen?:S snapd at neit helemaal maja,
en dan wijken we toch uit naar zwolle, wat jelle al zei, das niet zoveel verder,
ik wil juist het stuk pakken langs harderwijk, mooi bossig gebied zo langs de randen van de veluwe, en we komen lang militair terrein,. ik wil dat stuk gewoon rijden
en de “iets” kortere versie is neit “iets” korter maar een flik stuk korter, dan rij je dag 2 bijna niks, het idee is tooch gewoon 2 dagen lekker toeren? dan boeie afstanden toch niet, ik ben neit van plan iets te wijzigen
edit:
ik zie net ook als we de korte versie rijden dat ww dan niet langs het weerribben gebied rijden en niet langs de sluisies en pondjes of dorpen komen, en dat vind ik doodzonde dan want daar verheug ik me wel op, dat geeft gewoon bij mij een beeld over die toer, dat stuk door flevoland lijkt me geen zak aan, iedereen weet dat eht een vies vlak kaal drooggepomt eiland is. je hebt op de korte verse gewoon langer saaie stukken zonder dat je iets tegen komt, je rijd dan automatisch harden en dan vliegt het voorbij, latenw e er nou gewon ene mooi toer en sightseen evenement van maken en gewoon de originele route gaan rijden
ik zoek door naar een alternatief
Mike19 januari 2008 om 20:00 #501879Ik zit net te kijke mike zegt dat Zwolle maar 20km detour is…. dat is niks.
En in zwolle zijn sowiezo al 2 kampeerboerderijs

edit. mike
destruction woont in zwolle en die vertelde idd dat zwolle maar 20 km verder is, en sterker nog, rijden we hem in rechte lijn, is het neit eens een detour! je bent alleen iets langer vand e route af ,, maar je rijd wel in de goede richting, maar dan zelf door de veluwe, en das onwisj leuk!19 januari 2008 om 21:12 #501880GOED NIEUWS!!
ik heb een alternatief gevonden op de route met groepstent mogelijk heden,
ook daar in die hoek van kampen. het ligt exact op onze route dus ideaal:)
ik ben al aan eht mailen en wacht op reactie:D
camping! << Klikken:)
met de tomtom kwam ik vanaf me zus dr huis via medemblik op zo'n 190km uit
dus das wel redelijk ideaal op het middenpunt:D
Mike20 januari 2008 om 03:14 #501881Heel mooi Mike ziet er leuk uit, :lol he he als het mooi weer is hebben we niet eens een camping nodig en slapen we gewoon op de dijk, zal Toad wel veel wakker zijn door dat geklots tegen de dijk, moet hij weer plasje doen.
Zag ik het nu goed in het engelse forum dat er misschien 2 denen meegaan ?, dus een internationaal tintje ?.TICKLING BARN20 januari 2008 om 05:07 #501882hansieb :
Ik zit net te kijke mike zegt dat Zwolle maar 20km detour is…. dat is niks.En in zwolle zijn sowiezo al 2 kampeerboerderijs

edit. mike
destruction woont in zwolle en die vertelde idd dat zwolle maar 20 km verder is, en sterker nog, rijden we hem in rechte lijn, is het neit eens een detour! je bent alleen iets langer vand e route af ,, maar je rijd wel in de goede richting, maar dan zelf door de veluwe, en das onwisj leuk!Mocht je wel uitwijken naar Zwolle dan heb je bijvoorbeeld de Agnietenberg (camping, staan volgens mij ook stacaravans, weet niet of zoiets een optie is qua geld? kun je misschien wel weer meer volk in proppen). Kzal verder ook nog wel even kijken wat we in Zwolle zoal aan campings hebben, weet het eigenlijk niet uit mn hoofd 😛
oud eigenaar citta-forum, nu weer in bezit van een Citta.20 januari 2008 om 10:45 #501883destruction, ik ben al bezig met een groepstenten accomodatie! dus dat komt wel goed:) mocht het toch niet lukken kom ik bij je terug of je kan helpen. Dat Agnietenberg ging te veel kosten, had ik al bekeken:)
en even nog wat algemene informatie:)
ik kreeg een pmmetje van Piet30 dat hij samen met 1 iemand anders en miss met nog een 3e persoon definitief mee komt rijden:D
de internationale tint is gegeven:D
fucking gruwelijk!
Mike20 januari 2008 om 11:25 #501884Respect!
Misschien kan ik nog wat Italianen zo ver krijgen:), maar ze zijn allemaal bang om opgevoerd te rijden.
20 januari 2008 om 11:32 #501885haha dat zou zeker gaaf zijn:D
ik hoop dat je ze weet over te halen,
maar hebbenz e in itatlie ook een 45 kmh wet dan?
daar gaan ze toch harder.. zeg maar tegen ze dat 60 kmh prima isMike20 januari 2008 om 11:43 #501886Bij de nederlanders rijden er toch ook verschilende 45/50kmpu (brom) en snor 25/30?
20 januari 2008 om 12:09 #501887nee alles mag meedoen als het maar 60 gaat.
Mike20 januari 2008 om 15:59 #501888Ah ok Mike. Ik hoor het verder wel.
oud eigenaar citta-forum, nu weer in bezit van een Citta.20 januari 2008 om 16:48 #501889Toppie die kampeer boerderij is de shittttttt
Piet30 en mav gaan als het goed is de zuiderzeetour mee doen MAYBE ook nog mofafreak aka marc.
Lijkt me echt vet 😀
20 januari 2008 om 16:51 #501890mij ook, allen zo jammer dat we nog een paar maanden moeten wachten…
20 januari 2008 om 17:17 #501891Ja nogal:o
Ben erachtergekomen dat een 15mm membraamhuis + 15mm dellorto vlakschuif ook op mijn Simo blok past, leo krulletje naar 28mm flens ombeunen, zware rollen erin gassen maar ?:lol (toch nog maar eens goed over Zuiderzeetoersetup na gaan denken….)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.