Vespa-Ciao.NL
:: Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Topic starter

oke dan:) Nice to know arvid!

het liefst natuurlijk een citta dan een nsr op de tour hehe:D maar als het neit ander kan begrijp ik dat, leuk dat ie mee wilt:)

julie komen dan ook emt de auto naar men zus dr boederij:P op die dag dus een VESPA boerderij:D

Mike

Robin89
      Bijdrager

Ik was eerlijk gezegd niet echt van plan om m’n setup te veranderen. Dan zou ik een andere cilinder moeten kopen en m’n carters uitvijlen enzo. Ik ben daar sowieso niet zo handig in, en dat kost weer aardig wat geld enzo. Nou heb ik wel een 70cc Malossi liggen, waarvan de vorige eigenaar zei dat ie hem op de grond had laten vallen waardoor er ergens eens een blusje uit was. Maar hij zei dat als je hem even zou bijvijlen het wel goed zou komen. Maja als ik die erop zet schiet het ook niets op want ik ga echt niet uitveilen.

Bartjee
        Donateur

Ik kom trouwens ook op mijn citta hoor Arvid:P Kweet niet hoe je bij Ciao komt maar ik denk dat ik tegen die tijd nog volop ermee bezig ben:)

@ Robin, volgens mij kom ik ook net op de grens te zitten.. vind eigenlijk 60 ook wel hard zat op mn snorrie. moet je nagaan dat je met die snelheid valt zonder helm of dat je op de rollerbank komt.. Maarja ik denk dat mijn citta wel wat sneller op die snelheid zit dan jou citta met standaard cilinder. Want die 59.4 is zeker echt helemaal plat erop ofniet?

Mike
          Topic starter

nah robin89 je zit net aan het limiet dus geen problemen verder hoor;)

Mike

Robin89
            Bijdrager

Oke dat is mooi 😛 Dat is niet plat erop hoor. Ik had wel een beetje meewind… Met windstil ga ik 55/56. Het lijkt me opzich wel tof om een speedengine te kopen ofzo, maar dat kost weer zo veel geld 😛

Destruction
              Bijdrager

Nog even een reactie, want ik zie dat het niet voor iedereen helemaal duidelijk is 🙂

Mijn scooter is idd onbegrenst en rijdt 75-80 idd, maar ik kom alleen ‘savonds in kampen even meeten. Een citta lenen kan, maar de reden dat dat ook eigenlijk weer niet kan is idd een knieblessure. Als ik telang met mn knie zover gebogen zit geeft dat problemen. Daarom heb ik toen mijn citta ook verkocht 🙂 Hopelijk komt dat nog een keer goed want een citta is en blijft gewoon een leuk ding 🙂

oud eigenaar citta-forum, nu weer in bezit van een Citta.

Onkruidzaaier
                Bijdrager

Jaja, ik zit nu nog in het verre warme portugal, en binnenkort in Costa Rica.. Maar Met de tour mee zou wel erg vet zijn.

Kvind dat toch altijd wel een briljant gezicht, zoveel van die kleine brommertjes, die veel te hard rijden in een grote groep. Ik kijk er wel naar uit in ieder geval!!

Jelle
                  Moderator

costa rica is verschrikkelijk ze praten daar alleen maar spaans 😉

ben er laatst ook geweest is echt een te mooi land…8)

ik wou dat we daar op de vespa’s konden toeren

Steffen
                    Bijdrager

Jammer Jammer 🙂

– ben nog geen 16 dus mag normaal niet op de weg
                      – en woon in belgie

vind het heel jammer dat ik zo een tour niet kan meedoen , wil het wel eens meemaken 🙂

grtzZ

hansieb
                      Moderator

Mmmm kut!

Geachte heer Bos,

Bedankt voor uw email.

Er is in de buurt van het centrum een camping namelijk Camping Seveningen telefoonnummer 038-3314891. Ze hebben op deze camping helaas geen groepstenten.

In Kampen zijn er geen mogelijkheden voor jeugdpensions.

Voor meer informatie kunt u kijken op onze site http://www.vvvkampen.nl .
                        Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Bluevespa
                        Bijdrager

Dat is balen zeg..

Destruction
                          Bijdrager

Ja dat is bagger, maar zoiets dacht ik eigenlijk ook al wel 🙂

Normale camping is meestal ook niet zo duur, dan is scheveningen idd een optie (die camping dus he :P), zit als ik me niet vergis bij de industrie (en da’s vlak achter het centrum).

oud eigenaar citta-forum, nu weer in bezit van een Citta.

hansieb
                            Moderator

Tent mee is kut maybe ff mailen of bellen met hun…

Wouz-LwB
                              Donateur

Nja tis een optie , dan zou je iets moeten regelen met een auto die de tenten en slaapshizzle brengt , mja wie ????

En mike , waarom eigenlijk speciaal de lange toer en niet de iets kortere ?

Jelle
                                Moderator

ja ik ben eigelijk voor de iets kortere en misschien is dan ergens halverwege wel iets wat wel iets heeft voor groepsarrangementen.

is er niemand hier op het forum die iets weet?

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.