Vespa-Ciao.NL
:: Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Topic starter

hier even de route uit het boekje!

even aanklikken dan kun je duidelijker vergroten,

het gaat dus om de orginele ronde. dat is de buitense route die loopt over Kampen en Harderwijk. dat is de 400 Km variant.

de vakjes over alle route delen, met de nummers, zijn in het bokje bladzijdes met gedetaiieerde informatie:) zowel route, als dorpies,gehuchten en ook slaap plekken,

ik wil even weten van anderen waar we verwachten ongeveer te zullen eindeigen voor de overnachting,

daarvoor houden we aan tussen de 180 en 220 km vanaf startpunt medemblik!
      ik denk dat we zelf een slaap plek nodig zullen hebben rond Kampen

Mike

Jelle
      Moderator

dat denk ik ook, maar dat wist je al 😉

Mike
        Topic starter

ik ben benieuwt wat de rest vind!

Mike

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

maakt mij niet uit waar we overnachten.

denk idd na 200 km ofzo dat we dan wel rond 5 uur smiddags zitten (ervaring gumball 2007)

maar nu zijn we met meer mensen, dus waarschijnlijk langere pauzes, langere pis pauzes en last but not forgotten ; meer problemen.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

hansieb
            Moderator

Toad mot ff wat sneller zeiken dan :lol

Paultje!

jammer dat ik zo verweg woon en ook geen auto en aanhanger heb om ook mee te gaan

als ik eenmaal me rijbewijs heb kom ik zeker wel een x naar een meeting of toer in groningen

ChiCiaoWa
                Bijdrager

Leuk idee dit !

AC RACING
                  Moderator

het lijkt me opzich wel leuk dat we wel in een stadje/dorpje overnachten waar wel iets te beleven valt, stel dat we nog ff op stap zouden willen/kunnen:P
                    iemand nog ideeen?? t moet natuurlijk wel op de route liggen..

ArvidW
                    Donateur

Herr FlicK :
                      maakt mij niet uit waar we overnachten.

denk idd na 200 km ofzo dat we dan wel rond 5 uur smiddags zitten (ervaring gumball 2007)

maar nu zijn we met meer mensen, dus waarschijnlijk langere pauzes, langere pis pauzes en last but not forgotten ; meer problemen.

Problemen? Op een vespa 😮 Nee, geintje zeker :lol (zul je zien dat mijn blok vastloopt)

Mischien is het handig dat niet iedereen een bougiesleutel meeneemt maar gewoon van te voren afspreken wie wat meeneemt, zo slepen we geen dubbel gereedschap mee. Voor sommige brommers is idd geen gereedschap mee, maar met zo’n grote groep is een klein assortiment gereedschap mischien wel verstandig.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

Mike
                      Topic starter

dat is het zeker! 😀 en we gaan binnekort als alle rijders definitief zijn kijken wie wat gaat meenemen! gewoon ff reguliere afspraken maken:)

verder gaat de organisatie opzoek naar een overnachtings plek vlak onder kampen;)

meer info zsm

Mike

Jelle
                        Moderator

zwolle lijkt me opzich ook wel gezellig…

Mike
                          Topic starter

das nog wel een endje van de route af, km of 24 van kampen waar de route doorheen loopt

en in kampen zijn ook vast wel kroegen enzo

maar als de rest daarmee instemt gaan ik daar wel ff rond kijken

Mike

hansieb
                            Moderator

Kampen 😀 dat ligt ook mooi op de route ja

cafetje in kampen http://www.cafefatih.nl/Fotos.html

Grote discotheek in kampen http://www.buitenwacht.nl/ :thumb

Gezellige tent met altijd een prima sfeertje!

Mike
                              Topic starter

ik blijf zelf liever ook bij de route in de buurt en kampen is ook een grote plaats waar vast wel kroegen en shit te vinden zijn! en hansie discotheken zijn leuk maar er zijn ook under-aged mensen mee he;) dus denk daar aan

en weet niet of mensne als tonni en crullie in een discotheek willen staan, beter zoeken we een bruin cafe op en gaan dara zitten, en als we egt willen feesten moeten we maar splitzen maar dat lijkt em niks voor de sfeer, beter lekekr gruwelijk ergens in een grill room eten en dan lekker in ene bruin cafe duiken emt een live band oid:D das kicken, clubben doen ik thuis wel weer

Mike

VespaAvanti
                                Donateur

En jullie moeten de volgende morgen weer fris en fit zijn om de rest van de reis te voltooien, je compleet lam zuipen lijkt mij dus niet zo’n goed plan:con
                                  Kon ik maar mee, helaas ga ik rond die tijd al op vakantie met de Vespa naar Friesland (vanuit Limburg) mischien komen we jullie nog wel tegen rond Kampen in de buurt:lol

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.