Vespa-Ciao.NL
:: Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bluevespa
    Bijdrager

oh ok:P, ik zou der ook wel vroeg uit moeten denk ik, van lelystad naar Alkmaar

Edjuh
      Bijdrager

Hoe zit het eigenlijk met de scheiding brom/snor? Is dat niet irritant? Als je bijvoorbeeld niet op een mooi paadje kan rijden waar de snorries wel zouden mogen?

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

valt opzich wel mee op dat soort toers.
          heb t met de gumball ook mee gevraagd (we hadden dacht ik 3 broms, 3 snor) en we reden vaak gewoon samen met elkaar.

no problem om zorgen over te maken 😉

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

Jelle
          Moderator

@ bluevespa… dan kom je toch ook een dag eerder?

@ edjuh… das dan het voordeel van een snor 😉
            joh gewoon met zijn allen over het fietspad, pas de problem al zeg ik het zelf…

Mike
            Topic starter

zover ik kan lezen in het boekje zijn er maar kleine stukjes verplichte fietspaden op de route..:)

dat houd voor mij persoonlijk dat ik die paar kleine stukjes schijt heb aan de wet haha :fuck2
              verder zijn het landweggetjes/polders of gewoon zoals op de gumball fietspaden waar je egwoon emt de brommer op mag.

het geld ook natuurlijk eigenlijk bijna alleen maar inde steden dat brommer op de weg moeten, buiten de bebouwde kom moeten ze op het fietspad. en ja iedereen dient zich aan de minimal 60 kmph te houden dus we kunne met ze alle op de weg:)

Mike

Crullie
              Donateur

Het word steeds leuker, gratis overnachting, vele soorten bier, barbeque en verplichte fietspaden :lol zolang de paden verhard zijn vind ik alles best.:thumb

TICKLING BARN

ArvidW
                Donateur

Gaat iedereen btw op de Brom? Rijdt liever niet als enigste met mijn Snor 60km uur 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

Mike
                  Topic starter

genoeg snor,

jelle,
                    thomasC
                    wouzie
                    GeFret
                    Masterman

en ik vergeet vast wel iemand 🙂

Mike

Jelle
                    Moderator

ja je vergeet tonni 😉

snorders rulezzz

hansieb
                      Moderator

Nee lekker helmpie op de kop , zomers al die kloten vliegen :pest

Crullie je vergeet nog de verplichte BBQ :thumb

Edjuh
                        Bijdrager

Ik zou op de tiff kunnen, maar dat is zo’n buitenbeentje en bovendien niet erg comfortabel volgens mij, dus het wordt waarschijnlijk de bravo denk ik, brom dus. Dan zet ik een systeemhelm op met de klep naar boven(toch nog half in de open lucht) en een soort bril voor de vliegen.

Tonni
                          Moderator

Ik kan kiezen, snor of brom. Ik weet echt nog niet waar ik mee ga toeren…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Bartjee
                            Donateur

Ik ga ook op mn snorrie:) Ben niet van plan om op mijn racer te gaan:P Maarja ik hoop dat ik hem wel op 60 km/u krijg. anders wordt t maar rijden met een hele kleine poelie:D Kheb dr wel al zin in! Maar wat doen wij dan Arvid, gewoon op zaterdag komen of ook al vrijdags?

Mike
                              Topic starter

lijkt mij dat jullie al vrijdags komen, desnoods wat later op de avond als jullie daar redenen toe hebben, eindhoven is zeker 2 uur rijden van hier! dus extreem vroeg op zou ik vermijden en het is wel zo gezellig!:

ik kan ook kiezen uit brom of snor, me zus waar we overnachten heeft ook een citta, miss dat ik daarop me blok knal, maar dat denk ik niet, ik heb lekker men pot helmpie:D

fris en toch veilig, naja deels dan, als ik met me bekover het asfalt ga lig ik toch wel in de kreukels denk, maja

ALLES BEHALVE VIEZE INTEGRAAL HELMEN :kots

links Toad en rechts ik, Mike

potjes rulesss (a)

Mike

hansieb
                                Moderator

VRIJDAGGGGG

Gaan we lekker BBQen enzo potje derbij ! :bier

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.