Vespa-Ciao.NL
:: Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartjee
    Donateur

Ff serieus blijven he:P Want je moet idd wel bedenken dat er gewoon altijd afvallers zulle zijn! haha nee maar denk ook idd niet dat we de 30 zulle halen:P maar 20 ofzo zou toch wel mooi zijn:)

hansieb
      Moderator

JEZUS MENSEN :!

AFVALLERS idd er zullen een paar niet mee gaan ik reken op een mannetje of 15

TimoO_
        Donateur

ik ga niet mee denk ik, maar met 10/15 man is het vast zo gezellig als met 30 man.

Bluevespa
          Bijdrager

hebben jullie trouwens nagedacht of er wel in de buurt een tankstation is ofzo, of hoe we het doen met benzine?

Edjuh
            Bijdrager

Nou aardig wat mensen zullen een extra tankje meenemen en op zich zullen we genoeg tankstations tegenkomen lijkt me?

15 man is al behoorlijk wat! Maar er mogen meer bij mensen dus meld je aan als het je wat lijkt!

hansieb
              Moderator

Jerrycan gaat mee en een rugzak met spare parts en gereedschap. De rugzak met kan hopelijk onder me stang met spinners zodat ik niks op me rug hoef.

Als we 40km per uur rijden en dat 5 uur lang doen we 200km op 1 dag. Dit zou dus de halve toer kosten 🙂

Zat trouwens ook een ruwe schatting te maken

Begin: 09:00 uur sochtends
                Echt rijden: 5 uur lang @ 40km/h minimaal lijkt me ook met stops en bochten etc je kan niet overal 60km/h rijden
                Bezienswaardigheden: 3 uur hier zit dit ongeveer bij in: tanken , kloten , bier drinken , eten , relaxen
                Eindtijd: 17:00 – 18:00 uur smiddags overnachting zoeken

Trouwens wie gaat dat route boek kopen van de zuiderzee route?

Mike
                Topic starter

ik ga dat route boek kopen;)

en edo, er zijn al 23 aanmeldingen he!:)

een jerrycan neem ik niet meer mee!, dat vond ik op de GumBall toch tegen vallen en bleek eigenlijk een beetje overbodig. je komt vanzelft genoeg tankgelegenheid tegen, ik neem hooguit een cola fles mee met benzine. das voor nood stukjes te overbruggen. maar je komt door ZAT dorpjes zag ik al in een ruwe intenet beschrijving! en als je helemaal verstandig bent neem je gewoon een fles 2 takt olie mee en ken je altijd euro tanken en zelf mengen!

over brandstof op de toer maak ik me niet echt druk:)

enne hansie ik vind je schatting vrij redelijk, ik denk ook wel dat we op zoiets komen!:D

Mike

hansieb
                  Moderator

Jerrycan neem ik wel mee lijkt me gewoon wel handig 🙂

200km verderweg van enkhuizen ? waar zitten we dan ongeveer bij welke stad.

Wat gaan we btw doen bij een stad of een dorp onveilig maken. Mij maakt het niet zoveel uit als de winkel maar open is en de kratjes amstel gehaald kunnen worden :bier

Jelle
                    Moderator

bléh amstel, dat drink ik niet hoor ranzig bier met teveel koolzuur…

maar ik neem ook zeker een jerrycan mee, gewoon achterop mijn bagagedrage met een snelbindertje of spanbandje vastzetten en gaan met die banaan…

oja we dachten ergens in de buurt van Emmeloord te overnachten..

Bluevespa
                      Bijdrager

weetje wat,, ik maak me dan geen zorgen om benzine,ik kan altijd wel ergens bij jullie iets regelen voor gewoon de normale prijs;),maar mee ga ik zeker, heb der nu zoveel zin in door jullie:P,wil alleen niet alleen rijden dus moet eerst iemand regelen die mee rijdt;) maar dat komt wel goed:), ik neem paar spulletjes mee, zoals nieuwe zuigerveren, poelie met v snaar, 😉 en natuurlijk neem ik ook,gereedschap mee, sleuteltje 13 ofzo en 11;), maarja bijna iedereen heeft wel wat verstand van brommers, dus als ik stil sta, dan gaan we maar sleutelen:P
                        PS: doe maar heineken!

Crullie
                        Donateur

Hoe zit dat nou als het heel mooi weer is, is het dan geoorloofd om een frisse duik te nemen in dat zuiderzee plasje.
                          Doe mij maar Grolsch beugels.

TICKLING BARN

hansieb
                          Moderator

Vergeet niet als het bier lauw is valt AMSTEL het best te drinken! En jelle drink jij geen heineken ? amstel komt uit dezelfde fabriek

Wat helemaal tof is dat we ook nog met de PONT moeten ik lach me kapot als we daar met al die brommers opstaan :lol

Jelle
                            Moderator

amstel en heineken hebben een hele andere ingrediënten en heineken heb minder koolzuur.. maar ik ga aan de La Chouffe Blonde

ik neem geen gereedschap mee…(heb ik toch niet nodig)

hansieb
                              Moderator

Lekker witbiertje mag ook 😉

Ook niet iedereen hoeft gereedschap mee , lijkt me beetje dubbel als iedereen stuff meeneemt.

barend f
                                Bijdrager

zuiderzee BIER toer 2008

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.