Vespa-Ciao.NL
:: Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Toad :

hansieb :
      Btw ik verwacht wel dat we naar de pizzaria gaan om te eten :D!

Die echte PIZZA 😀 or PASTA

afgelopen week 6 dagen gewerkt (bij de pizzaria) dat is 6 dagen pizza als avond eten 🙁 begint me toch een beetje de strot uit te komen 😛 doe mij maar pasta

Haha ik heb ook bij een pizzaria gewerkt , altijd lekker pizzatje hoor verveelde niet.

Met de ramadan ( turkse pizzaria ) soep en allerlei ander spul en lekker! overal broodje bij. Mocht ook zelf wel eens pasta maken 🙂

Crullie
      Donateur

:kots he stelletje pizzaboeren wel ff ontopic blijven he :lol

TICKLING BARN

hansieb
        Moderator

Excuus ! crullie jij nog opties wat we gaan eten :lol

Jelle
          Moderator

nou ik ben er ook voor om met onze italiaanse brommertjes (de nieuwere px-ies daarbuiten gelaten, want die komen uit spanje)bij een italiaan te eten…

maar voor de mensen die meedoen, is misschien een jeugdherberg in de buurt van alkmaar een goede oplossing voor slaapplaats.

http://www.stayokay.nl en dan Egmond of Bakkum…

Maar nu nog iets belangrijkers, mike en ik zijn opzoek naar een jeugdherberg in de buurt van Emmeloord, voor de overnachting tijdens “le tour de la mer du sud

WEET iemand er één in die buurt???

Wouz-LwB
            Donateur

Zet mij er onder voorbehoud ook maar bij !

Paar dingen die voor mij belangrijk zijn :
              – Brommer moet goed lopen , Snelle elek blok
              – Met de auto naar alkmaar, liever niet met de brom daarheen rijden
              – Als flicky ook meegaat 🙂

Tegen die tijd zien we het verder wel 😀

Mike
              Topic starter

flick gaat mee klaar:P dus jij ook haha

en iedereen kotm gewon emt de auto alleen alex wou graag brommeren, dus maak je niet druk!

en je brommer is je eigen rot zorg, dat kan makkelijk joh
                je heb de genie flick om de hoek wonen dat redden jullie man:D

Mike

Wouz-LwB
                Donateur

Heheh, genoeg tijd nog 🙂
                  Dit weekend weer ff met de ciao aan de gang..

Welke toer waren jullie nou van plan ?
                  Die van 415 of 300 ?

Mike
                  Topic starter

uhm ik ga zsm ff boekie halen daar staan exacte km’s in,

ik schat dat de werkelijkheid bij zo;n 350 km ligt, maar houer rekening mee van vanaf alkmaar naar begin punt minstens 30 Km is,, dus al een end op zich!

hier nog ff de quote van jelle omdat we daar nuw el snel overheen sjezen

{ Quote }

maar voor de mensen die meedoen, is misschien een jeugdherberg in de buurt van alkmaar een goede oplossing voor slaapplaats.

http://www.stayokay.nl en dan Egmond of Bakkum…

Maar nu nog iets belangrijkers, mike en ik zijn opzoek naar een jeugdherberg in de buurt van Emmeloord, voor de overnachting tijdens “le tour de la mer du sud

WEET iemand er één in die buurt???

{ Quote }

LINKS

stayaokay/bakkum

Mike

Wouz-LwB
                    Donateur

Mischien een idee om ff langs de VVV in alkmaar voor een boekje over de zuiderzee toer + info jeugdherbergen in de buurt van alkmaar en omstreken ?

edit mike

ja dat zei ik net:) ik ga langs ANWB en haal het route boekie van de fiets toer, kan je kant en klaar kopen, hoe ik die als basis!

hansieb
                      Moderator

Lijkt me een goed plan om alvast wat info te zoeken en dat te sorteren en alvast een ruwe schatting maken hoeveel we rijden op 1 dag en waar we ongeveer gaan overnachten.

Sowiezo moeten we denk ik wel een tijd van te voren aangeven als we ergens gaan overnachten

Mike
                        Topic starter

daarom ja:)

ik ga vandweek ff langs anwb zoals ikz ei en haal een route boekkie:)

dan gaan k beetje reken en schatten en moeten we maar even kijken wat we doen met boeken enzo,

ik stel voor dat iedereen wat stort op een rekining van de organisatie ( Jelle of Mij ) en dan boeken, zo deden we dat met Gumball ook en was een goede ervaring

Mike

hansieb
                          Moderator

Jup lijkt me goed plan , dat we sowiezo het een maandje van te voren rond hebben.

Om alvast even in de stemming te komen 😀

Zie je hier al 15 RONKENDE VESPA”S voorbij scheuren :bier

Bartjee
                            Donateur

haha vet man:) 15 maar?:P Als iedereen op het voorlopige lijstje komt zijn het er al 23 en hopelijk tegen die tijd nog meer:D Zou wel echt vet zijn als we met een stuk of 30 zijn man!

Mike
                              Topic starter

ik weet nog neit hoeveel er totaal aanmelden maar er zijn altijd afvallers, dat bedoel hanseworst denk;:)

het is denk wel rieel te noemen als je , laten we zeggen, 25 aanmeldingen heb, dat er een stuk of 5 afvallen.

Mike

barend f
                                Bijdrager

Wij als groningers en omstreken moete ook ff goed afspreken hoe we heen gaan en met wie,.

Met aanhanger ect…

en wie er rijden, want natuurlijk heeft niet iedereen een rijbewijsje:bloos:(
                                  En vanuit waar we vertrekken:

– Verzamelplaats
                                  – Of iedereen bij huis oppikken
                                  – Of dat mense elkaar oppikken die vlak bij elkaar in de buurt wonen,
                                  en vanuit daar naar een vaste verzamelplek.

Daarvan moete ook f een schema of zoiets maken….
                                  lijkt me we handig;)

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 1,207)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.