Vespa-Ciao.NL
:: Zuid Limburg, adres om velgen te stralen?

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Zuid Limburg, adres om velgen te stralen?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ries Maas
    Topic starter

Hier liggen twee alu velgen sets welke ik graag wilde laten stralen en evt poedercoaten.

Natuurlijk al via internet al flink op zoek geweest en diverse bedrijven gemaild.
      Het lijkt of niemand er echt zin in heeft.
      Geen antwoord of er word een bedrag van rond de 400 euro gevraagd voor het stralen en coaten van een velgen-set.

Op Google vinden waar men velgen kan laten stralen lukt me zelf wel. Daar kom ik weinig verder mee. Bedrijven zijn te duur of geen tijd (zin)

Weet er iemand een fijn adres waar ik in midden/ zuid Limburg voor dit terecht kan?

Stukje nostalgie, geniet er van, zo lang het nog kan...

zevenenergie
      Donateur

Ik denk dat je wel ergens goedkoper uit kan zijn dan 400,-
        Maar echt goedkoop gaat het niet worden.

De orginele verf op de velgen gaat er heel lastig af.
        Hier zit ook een poedercoater en die breng velgen eerst naar een loog bedrijf, alwaar de velgen in een zuur gaan.
        De lak gaat er niet door zuur af, maar wordt wat zachter zodat de poedercoater de lak er gemakkelijker af kan stralen.

Als je ze naar een straal bedrijf brengt, moet je niet gek opkijken als je de velgen heel ruw terug krijgt. Want ze zetten dan de druk heel hoog om de lak er af te krijgen.

Ries Maas
        Topic starter

Dat is dan inderdaad nogal een klus, dan snap ik die 400 euro ook wel, ik ga het wel op de ouderwetse manier doen.

Stukje nostalgie, geniet er van, zo lang het nog kan...

Gidion
          Bijdrager

Hier heb ik mijn citta laten doen fijn bedrijf 29A9F7AC-FDCB-471C-9F99-EC12AD56FFA8http://www.poedercoating-spuiterij.nl

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.