Vespa-Ciao.NL
:: Zou dit een beetje rijden?

Home Forums Techniek Opvoeren Zou dit een beetje rijden?

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ThieskeCiao
    Bijdrager

uuh als je de uitlaat op de kop houd en je gaat boren dan valt ie der uit met de rest van de zooi

Sparky
      Topic starter

emiel :
        als je erin gaat boren krijg je slijpsel in je carter en dat wil je niet lijkt me. moet je hem dus alsnog open maken

Het carter ligt al helemaal uit elkaar:)

Sparky
        Topic starter

Zijn er nog meer ideeen of ervaringen van iemand? En moet ik nadat het buisje eruit is nog veilen?

gielos
          Bijdrager

Of je doet net zo als wat Citta70cc zij!

Maar dan tap je er geen draad in, maar doe je er een lange bout doorheen. dan moertje er op, (moertje mag natuurlijk niet groter zijn als het buisje zelf, anders krijg je hem er nog niet uit) Dan stook je hem flink warm, rond om het buisje niet echt op het buisje anders zet die ook uit.

En als je dan de bout ergens achter haakt, kun je hem er denk ik wel uit trekken.

Sucses

Sparky
            Topic starter

En als die eruit is MOET er dan nog geveilt worden? of zou ie dan goed zijn….

Herr Flick
              Sleutelbeheerder

dan hoef je niet egt te vijlen ofzo, is hij groot genoeg om wel 50-55 te rijden ofzo

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                Gele Racefrikandel

Baz
                Bijdrager

hoe snel zou je gaan met het buisje eruit en en citypower maar nog een orginele 12/7 en orginele 50cc?

Sparky
                  Topic starter

Baz :
                    hoe snel zou je gaan met het buisje eruit en en citypower maar nog een orginele 12/7 en orginele 50cc?

Volgens mij is 10/7 toch origineel? Dacht ik hoor…:D

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

ah 12/7 heb je ook wel maar daarmee zou je iets van 40 halen ofzo :S, zet gewoon 13/13 dat busje eruit, shitty power eronder nou dan haal je 50-55 wel ofzo, goed uitlaat ook wel 60

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                      Gele Racefrikandel

Baz
                      Bijdrager

kwil wel meer dan 40:p het blijft een snor dus ik heb geen helm op en moet dus daarom ook nog aan mezelf denken.ik doe dan maar een 13/13 en kan dan me leo er altijd nog onder zetten.

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.