Vespa-Ciao.NL
:: Zomermeeting Thorn 2011 (17 Juli)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zomermeeting Thorn 2011 (17 Juli)

9 berichten aan het bekijken - 121 tot 129 (van in totaal 129)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Volgens mij kom je ook niet voor kippen daar, die zie je toch al genoeg op je werk? 😉

Wel heel apart als je die lijst met deelnemers ziet in de beginpost.
      Kent niemand zijn verantwoording dan ofzo?
      Hopelijk hebben jullie drieen een leuk ritje heen en weer gehad.

DarkNero
      Bijdrager

Ik was er ook, alleen was mijn spie al snel gebroken. :<

En uh, wie was dat met die LC cilinder ciao? Die was echt super vet!

joelciao
        Bijdrager

de meeting stelde niks voor, er was gewoon echt niemand
          ik extra onderdelen mee genomen en niemand wat ze wou hebben te bekennen:?

speedbuxy
          Bijdrager

VespaAvanti :
            Wat een aanfluiting zeg, mooi weer en geen kip daar:P

Das wel erg jammer/slecht want echt raar weer was het idd niet eens.

VespaAvanti
            Donateur

Naja, helemaal de enige waren we niet maar echt veel mensen waren er niet tegenover gewoonlijk:con
              Ook jammer dat niemand zich dan ff afmeld hier, maja, ik weet in welk deel van het land we hier zitten en dat zegt voor mij genoeg:P
              Ondanks de lage opkomst wel nog ff met FonS en onze Diehard Tourders Ralf and son kunnen buurten:thumb
              Nog wat gegeten en toen zijn we maar weer terug gereden:thumb

DarkNero: Die was van OrangeCiao/Jordy

thijs.c
              Bijdrager

er waren er inderdaad weinig. Wij waren even iets te eten gaan halen en toen gingen we terug en toen was er helemaal niemand meer. Toen zijn we maar naar huis gegaan

mikerosauer
                Bijdrager

ik had me netjes afgemeld 😀 wel schraal dat er bijna niemand was….

Piet30
                  Donateur

nice meeting, but very less number of people for a summer meeting. 😕

But nice to meet the hard tour core again. Good that Jordy’s hand was working fine for mäp mäp mäp …..Missed that deafening loud sound of his Simo.:D

Stephan, mooi to see that your Tiff is in best form after the Oldi tour again. :thumb

luukelbo
                    Bijdrager

het was 85 km toeren voor mij, waarvan 60 op een kapotte achterband!
                      me velg ziet er gelukkig nog goed uit:D

9 berichten aan het bekijken - 121 tot 129 (van in totaal 129)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.