Vespa-Ciao.NL
:: Zomermeeting Thorn 2011 (17 Juli)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zomermeeting Thorn 2011 (17 Juli)

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 129)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Spulleke!

wss wel mike en dan ben ik ook weer van de partij:thumb

QuicklyHeizer
      Bijdrager

Ik kom ook. Is er iemand, die nog een nieuwe C3 kruklager en een Krukaskeerring liggen heeft? Dan moet ik niet extra op het internet orderen.

.-{2F4OV}-.

ritze :
          inderdaad want we zouden nog even toeren tal chekken he sil ?

Ja hoe wou je dat doen? Mijn toerenteller was helaas al kapot toen ik m kreeg. Weet dat ie meer dan 14.000 toeren kan draaien omdat de testbank dat toen aangaf.

Heeft er nog iemand die naar de meeting komt interesse in een volledig gereviseerde varionaaf met malossi vertanding erin? Heeft zo nog niets gelopen, malo vertanding heeft 200 km gelopen ofzo..

beun_ciao
          Bijdrager

Ik kom wellicht ook naar de meeting, met de vespa natuurlijk. Met een paar kamaraden

ciaohorst
            Bijdrager

beun_ciao :
              Ik kom wellicht ook naar de meeting, met de vespa natuurlijk. Met een paar kamaraden

Ik rijd met beun_ ciao mee, en thijs.c komt ook mee!

thijs.c
              Bijdrager

ik kom ook

mikerosauer
                Bijdrager

.-{2F4OV}-. :

Heeft er nog iemand die naar de meeting komt interesse in een volledig gereviseerde varionaaf met malossi vertanding erin? Heeft zo nog niets gelopen, malo vertanding heeft 200 km gelopen ofzo..

ik denk dat spullke daar wel oren naar heeft ,hij heeft er bij mij de afgelopen dagen al om lopen zeuren 😛
                  dus spullke grijp je kans :thumb

Spulleke!

ik heb helemaal niet lopen zeuren mike:P(mwa een beetje dan:D) maar inderdaad ik had hem al een pm gestuurd.

ritze
                    Bijdrager

@sil , dat ding is een professioneel apparaat 😛 als het goed is kan dat ding tot 28.000 toeren ofzoiets meen ik ooit te hebben gelezen

moet je alleen even ergens wat klitteband op doen (treeplankje ofzo) dan neem ik de kabel en klem mee.
                      hoogst behaalde rpm blijft dan gewoon staan.

ik zelf heb al 10.020 rpm gedraaid en deed geen gekke dingen 😛

edti: dan weten we meteen of die 1 of 2 keer vonkt per slag:thumb (cp en elec hebben verschillende afstellingen nodig op de toeren teller)

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                      Link naar Mijn collectie / Projecten.

n3ophytenl
                      Bijdrager

Ik zou ook graag meewillen maar heb geen vervoer 🙁 Wie oh wie gaat er miss vanuit Noord-Holland of Friesland of ergens anders in Nederland en kan mij oppikken samen met Jamai die zou ook graag meewillen.

We vergoeden allebei de brandstof voor het aantal kilometers.

Gr Koen

mikerosauer
                        Bijdrager

hopelijk is het zondag goed weer want met regen zullen er weer een heel aantal verstek laten gaan

kevin 27
                          Bijdrager

hoe laat begint het spelletje eigenlijk? ik zie het nergens staan dus…
                            gr kevin 27

sander…
                            Bijdrager

meestal rond 1 uur ofzo;)

Bartho
                              Bijdrager

sander… :
                                Ik ga mijn brommer niet meer af krijgen voor de meeting. Hij wordt volgende week gespoten dus dan is het al te laat:(
                                Ik kom wel ff kijken met mijn vriend, de FIETS:con

je kan wel bij mij achterop als je wilt of ga je met nog meer vrienden? 😛 als we dan ergens meeten waar ik kan komen want ik ken de weg daar niet 😀 wel is me achterveer lek laatst een te hoge sprong genomen 🙁 dus we zitten wel laag dan met ze 2e xD maar het kan nog wel 😀

Ik had trouwens gelezen dat scooters niet welkom waren. Ben ik wel welkom met mijn schakel (Rieju MRX motocross) aangezien ik de vespa si nooit af krijg voor ’t weekend. wiel moet nog meer naar rechts en dat lukt even niet :'(.

RicardoWilms
                                Bijdrager

Mits ik vrij krijg van m’n werk en het een beetje redelijk weer is ben ik erbij.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 129)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.