Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Zomermeeting Thorn 2010
- Dit onderwerp bevat 117 reacties, 31 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 7 maanden geleden door virgil.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 juli 2010 om 14:03 #517720
heey,
ik hoop toch alleen meting want anders ben ik het haasje dan kom ik en nog heel veel mensen niet
want ik mag niet op de weg met dat ding je kan toch rijden op het stukje ernaast of niet dan?is toch op de zelfde plaats als carnevals meting of niet?
gr
1 juli 2010 om 15:35 #517721virgil t word gewoon weer een meeting op dezelfde plek
Mischien voor diegene die willen touren word die dag ook nog eventjes met hun getourt.
tour-animo?
1 juli 2010 om 19:48 #517726denk dat er niet echt animo is voor een tour, de echte toermannen gaan volgens mij naar die flevoland tour. Beter neem je je zwembroek mee want het wordt volgens mij echt heel warm, daar stukkie achter de meeting plek ff strand op 🙂
Thom kom je trouwens met de neos? We kunnen je vespa si nog inelkaar zetten he :lol
of maak je minstens even de tjt erop want nu kom je écht niet vooruit kerel :pest2 juli 2010 om 12:13 #512900tjt zit er al op kerel;)
met tjt cross stuur carbon(H)2 juli 2010 om 17:54 #512818mooimooi, jsa zag hem er onder zitten bij jouw op de oprit fietse net naar kevin toe veur de wedstrijd van nederland hehe bietje zaat nioe :lol
maar ik kom zondag morgen wel naar jet toe ,dan kijken we dat wij 2 een beetje op tijd daar zijn voot de rest komt. Heb je geluid werkend? Anders heb ik geluid op de brommer, maar die van jouw die gaat wqat harder he 😀
2 juli 2010 om 19:31 #512816ja ben ermee bezig, is bijna af kerel;)
3 juli 2010 om 15:53 #517744Even ontopic :con
Als het morgen niet regent en ik zin heb om te komen, kom ik met de Pack. En misschien zelfs met twee Pack’s, als m’n zwager met me mee komt 🙂
Ik hoop in ieder geval op goed weer, al is 35-36 graden wat te veel van het goede… Maar als het geregend heeft, is de meeting plek een moeras, en daar heb ik ook geen zin in.4 juli 2010 om 09:17 #517755Gaat er nog iets gebeuren vandaag?
Ik wil wel even langskomen, maar met 3 mensen daar hoeft het niet zo.
4 juli 2010 om 09:52 #517756er komen genoeg mensen, stuk of 30-40. Gisteren tegen een avond kwamen thom en ik nog virgil en jeroen tegen. We hebben nog even bij hem rondgekeken, en zijn ciao met 103 vario blok is echt heel vet gelukt, hopelijk krijgt hij hem nog goed aan het lopen voor vanmiddag!
Thom en ik zijn nu bij mij en nog even boterhammen smeren en drinken pakken en dan vertrekken wij al richting thorn :bier4 juli 2010 om 09:54 #517757Ik kom in ieder geval, ben net uit bed dus nu aan het ontbijten. Dan de Pack inladen en karren maar.
Denk dat ik rond 1 uur, half 2 daar ben.4 juli 2010 om 11:07 #517758Ok, dan kom ik ook zo aangekart : -)
4 juli 2010 om 21:15 #517769Hoe was de meeting? Ik kon helaas niet meer komen..
4 juli 2010 om 21:20 #517770Laten we het erop houden dat de opkomst bescheiden was…..
Sterker nog, toen ik aankwam stond er wel een groepje mensen maar er stonden 0 vespa’s(wel fons’ pack).
Er kwam nog een belgische ijscoman langs, ik heb nog even met fons, thom-ciao, leon ciao en virgil gebabbeld, heb een rondje meetingplek met de rgv gedaan(leuk om je bochtjes te oefenen) en ben toen weer terug naar braboland gescheurd.
Het was trouwens heet daar in het zuiden! wow.
Heb nog een handvol foto’s maar dat duurt nog een paar dagen voor die online zijn.
4 juli 2010 om 21:35 #517771ja vind het een beetje lullig voor fons en edjuh, ze hebben nog best een flink stuk moeten afleggen om in thorn te geraken en dan blijkt dat er veeeel minder mensen waren dan verwacht en het dus best een beetje tegenviel 😐
In Februari was het er veel drukker en nu het weer veel beter is was de opkomst laag 😕
Maarja ik heb wel rond kunnen gassen op de appieh 😀4 juli 2010 om 21:46 #517772Mij maakt het niet zo veel uit, het is met de auto nog geen half uur rijden, dus dat valt wel mee.
Maar inderdaad, het was gewoon jammer. Prachtig weertje, lekker zonnig, en dan is er niemand 🙁 De vorige keer was het één grote modderpoel vanwege de sneeuw, en toen was het wel druk 😕Nou ja, over 5 weken ga ik weer lekker naar Groningen, daar is een grote opkomst toch wel verzekerd, dus dat maakt het weer goed.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.