Vespa-Ciao.NL
:: Zomermeeting Thorn 2009 (30 Augustus)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zomermeeting Thorn 2009 (30 Augustus)

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 111)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Ik wil op zich wel komen, even met werk kijken.

FonS
      Bijdrager

Als je bijv. van zaterdag op zondag ergens wilt slapen, kun je natuurlijk bij mij terecht 🙂
        Ik wil ook wel even langs komen, met een van de Pack’s bijvoorbeeld (of allebij als ik nog iemand meeneem).

PoliniCiao
        Bijdrager

Ik kom denk ik wel even, maar wel met de auto want ik kom de dag ervoor terug van vakantie. En daar is meer aan te zien dan aan de ciao 😀

leon ciao
          Bijdrager

PoliniCiao :
            Ik kom denk ik wel even, maar wel met de auto want ik kom de dag ervoor terug van vakantie. En daar is meer aan te zien dan aan de ciao 😀

ej rij geweun mitte snor vespa mit of de grieze of mitte racer is ein brommermeeting he . Al is het wel een heeeel dikke bak uitraard 😀

SpeedDemon
            Bijdrager

Haha Arvid tot onderweg ergens!

Edjuh
              Bijdrager

Haha Arvid tot onderweg ergens!

Trek je dit keer een fluo jasje aan?, dan hoeft hij niet zo hard te remmen.

n!ck*s

@speeddemon, ik kom uit someren, ik ga er waarschijnlijk ook heen, kenne we mooi samen hen rijden? want je gaat denk ik toch met de brommer of niet?

sombrero
                  Bijdrager

ik denk dat ik wel kom mits er nog meer mensen uit het zuiden rijden.

R-K
                    Bijdrager

Ik rijd zonder kenteken.. Is dit geen probleem, heb niet graag een boete aan mn neus hangen.. 😉

SjoerdCiao
                      Donateur

Ik denk wel dat ik kom samen met m’n vriend rik

Allebei 70cc:), wel geen kenteken, maakt dat wat uit?

von hirkebosj
                        Topic starter

met of zonder kenteken maakt op zich niks uit.
                          daar komen niet veel mensen, maar boetes zijn toch voor je eigen kosten 😉

verder moet je wel proberen dat je ergens je rotzooi van eten/drinken zelf weg kunt stoppen.
                          dan voorkom je dat je nog verder commentaar krijgt van de mensen.

SjoerdCiao
                          Donateur

Oke, dan betwijfel ik nog even of ik kom, want ik heb er zoveel geld in gestoken, dadelijk moet ik hem in zo’n blauw-witte bus zetten:P

R-K
                            Bijdrager

Ja idd, ik heb er ook veel te veel tijd/geld in gestoken.. 😉

leon ciao
                              Bijdrager

op de meeting plaats kunnen geen auto’s komen en er is in de omgeving niet echt iets van bebouwing ofzo dus je kunt er voor 99,99 van uit gaan dat er niks van politie is hoor.. heb ook 3 meetingen in thorn gegaan elke keer zonder kenteken 😉
                                nu heb ik wel een brommer met kenteken mee, maar het is de dag na een [early]hardcore feest dus zal wel ietsje later zijn 😉

SjoerdCiao
                                Donateur

Oke, dan kijken rik en ik eens wat we doen,;), bedankt voor de snelle replay:)

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 111)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.