:: Zomermeeting Limburg 2008
-
RaadtBijdrager
Ik kom tog niet naar de meeting, want ik heb nog genoeg te doen aan de Si dus die zal zeker nog niet klaar zijn tegen die tijd 🙁 Maar ik wens iedereen die wel komt alvast veel plezier!
ik kom met G-no met de brommer daar naartoe. als iemand nog mee wilt rijden vanaf zuid-limburg dan hoor ik het wel :d
dit jaar heb ik mijn ciao nog niet af dus mischien volgend jaar als het dan weer is 😛
voor de verkoop op de meeting heb ik nog een polini radiateur met ori vloeistof en een simokoppeling. zoek gewoon de roestigste ciao die er tussen staat:D dat ben ik (nick)
waarschijnlijk kom ik ook, alleen of met een vriend
Zeker komen!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd
waarschijnlijk komt die vriend dan met een piaggio scooter. Hij heeft wel vespa’s gehad, maar zijn verkocht.
kom jij nou met de rollerbank VespaAvanti?
Zeer waarschijnlijk wel TimoO_
Zit dus alleen met die wonden te kijken, hoop toch dat ik weer een boel kan zondag zodat ik alles makkelijk mee kan nemen.
das mooi, ook gewoon 1 euro per run net als speedbuxy? dan wil ik wel eens een rondje maken met m’n zwarte 😀
Ja, gewoon 1 euri per run;)
Heb er alleen (nog) niet zo’n tabel bij:con
eey mensen
Ik kom ook met ralf mee
Als reactie op Arvids post, dat hij dus niet komt, moet ik hierbij zeggen dat ik helaas ook niet kan komen:( Geen vervoer..
Oei, dat klinkt niet echt leuk:(

Tom ciao
Maar Bart, komt arvid dan niet gewoon kijke?
En als die dat doet, kun je toch ook gewoon mee? 🙂
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.