Vespa-Ciao.NL
:: Zomermeeting Limburg 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zomermeeting Limburg 2008

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 315)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Michel
    Bijdrager

Ik zal eens kijken. Misschien kom ik ook wel effe 🙂 Ik heb niet kunnen sporten tegen Sil dus dat kan ik dan mooi goedmaken 😛

Interceptor
      Donateur

hey mensen, khoop dat ik het dit jaar kan vinden!! vorig jaar was ik zo dicht in de buurt gvd!@#$@#%^#$zooi!!, maar heb het niet kunnen vinden:? (had ook te weinig benzine, en werd para da ik droog kwam te staan met men maat, in the middle of limburg)
        ik hoop het nu wel te vinden, en dan leg ik mijn oude roestige twinner eronder:D (dan maar geen standaard:lol)

sombrero
        Bijdrager

als ik men brommer dan weer in mekaar heb en zo kom ik msschn
          eerst maar ff het blokje aan het lopen krijgen
          maar ik zal het zo snel mogelijk laten weten

diac
          Bijdrager

ik kom met een vriend.
            hoe we komen weet ik nog niet, denk rijdend en anders met de ciao’s ingeladen ofso..
            maar dat zien we dan wel, we komen iig met deze 2;

ciaoracer
            Bijdrager

Jezus ben echt gelijk een gek aan het door werken aan mijn project =) Hoop echt dat ik em op tijd klaar krijg!

ArvidW
              Donateur

Mocht mijn Citta goed lopen (80+ km/uur) dan kom ik ook wel langs, moet nog ff kijken of het dan met karretje wordt of er zelf heenrijden (laatste lijkt me leuker:))

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

Wordt redelijk drukke meeting denk ik zo:o

jordy
                  Topic starter

jah hoop het ook ja
                    ik kom niet met me crosser dit jaar
                    daar vind ik niks meer aan die ga ik ook verkopen ofzo

maar kom met mijn ciao mix licht nu ook 70cc onder;)

Bartjee
                    Donateur

Als Arvid met het karretje gaat dan ga ik (als het goed is) mee met de racer, als hij gaat rijden weet ik nog niet zeker of ik mee ga (en dan wordt het in ieder geval met de citta, niet de racer)

jordy
                      Topic starter

jammer zou je racer graag eens van dicht bij bewonderen;)
                        kijk maar hoe het uitkomt

leon ciao
                        Bijdrager

wordt echt druk zo te zien. Ik geloof dat ze van jmpb uit op de Groningen meeting kentekenplaat houders uitdeelden met http://www.vespa-ciao.nl erop.
                          Kan de organisatie van deze meeting [Jordy] niet wat regelen met jmpb zodat de mensen die op deze meeting komen en niet in Groningen zijn geweest er ook zo’n krijgen.
                          Ik zou er in elk geval erg blij mee zijn 🙂 en we kopen genoeg op jmpb dus 😀

theike
                          Bijdrager

jordy ik heb vandaag gevraagd aan die mense wat die honden daar trainen dat terrein is van bouwgroep maastricht bv ik heb effe een beetje gegoogled het kan legaal want die mense met die luchtbalonnen daar elke week dat zijn de eigenaren
                            en kom je woensdag nog ffe naar de dijk die hovercraft komt weer 😀
                            enne proficiat nog jordy
                            grts theike

VespaAvanti
                            Donateur

Hehe, terug van vakantie, de Limburgmeeting komt al weer zeer dicht bij:D
                              Zeer waarschijnlijk komen wij met z’n 4en.
                              2 van onze Vespa’s zijn nu wel über lelijk, 1250 km door Nederland karren in 2 weken doet een Vespa niet echt veel goed:con

jordy
                              Topic starter

@theike
                                lijkt me sterk wat je allenmaal zegt want ik ben nagegaan
                                dat terrein is gewoon van de gemeente en daar kreeg ik hem niet legaal;)

jah idd vandaag ben ik alweer 17 jaartjes:P
                                ben liever 18 AUTOOO!!! :lol

ralph
                                Bijdrager

heej:) heb zin in de meeting 😀 wij kome met zn 3e zeker misgien 4-5 😉

word zeker uber chille meeting;)

eej vergissing wij kome met zown 9 a 10 man 🙂 ipv 4-5

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 315)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.