Vespa-Ciao.NL
:: Zomermeeting Limburg 2007

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zomermeeting Limburg 2007

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 365)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tim
    Topic starter

ja electronische ontsteking heb ik nog ja. heb alleen idee wat hij 2e hands waard zou zijn?:?

Bo3T
      Bijdrager

joww.. ik en roy komen ook als het goed is ;). zijn al 2x naar andere meeting geweest en vonden het leuk om dat stuk te rijden.. dit vooral omdat hier veel man naar toe komen.

schrijf ons er dus ook maar bij 😉

komen wel op citta als julie niet erg vinden :p

-Roy-
        Bijdrager

Ik en de boet zijn ook van plan om te komen:d dus schrijf ons maar bij het lijstje gr roy

Tim
          Topic starter

goed, ik zal jullie erbij zetten..

von hirkebosj
            Bijdrager

word lekker druk mensee :D:D:D:D

Bo3T
              Bijdrager

heb er wel zin in^^.. wel eerst men citta goed laten rijden eigelijk.. gaat maar 50:| denk dat ik een andere cilinder haal want weet egt niet waar het anders aan ken liggen.

agja ook een goede route uitvinden.. kwafo waar rijd jij langs? want volgens mij kom je wel in de buurt van ons.. ken je meerijden ;).

TimoO_
                Donateur

ik kom niet met mijn evo, is dan nog niet klaar :(. ik probeer wel een ander blokje in elkaar te zetten met de zeta of een andere leuke cilinder, zodat ik wel nog een beetje kan brommen :).

von hirkebosj
                  Bijdrager

boh.. het ziet ernaar uit dat me ciao.. ook bijna ram standaard aan komt rijde daar 🙁
                    majah… het gaat meer om de geselligheid vind ik dan dat ie vet5 hard gaat 😛
                    dat is meej genome majah
                    we zien wel 😉

FonS
                    Bijdrager

ik ga proberen te komen, maar dit is natuurlijk ervan afhankelijk of m’n projectje dan klaar is 😉

dus zet me niet op de lijst. maar ik ga het proberen, en meld me van tevoren nog :thumb

Jeroen
                      Bijdrager

ik kom ook, bij pier achterop, want op mijn racer zonder kenteken vind ik toch wat link.:)

Tim
                        Topic starter

goed dat er zoveel mensen komen:lol
                          ik ben zelf net trug van salou en heb mijn perso even bekeken en zag dat crullie mijn blokje nog niet klaar heeft dus ik hoop dat mijn ciao klaar is voor de meeting.

Bo3T
                          Bijdrager

heb er egt wel zin in 😀

masters
                            Bijdrager

ik doe nog een laatste oproep. is er iemand uit mijn buurt(stein zuid limburg is dat) met wie ik mee zouw kunnen rijden, mijn ouders willen niet mee gaan:S brommer hoeft niet perse mee maar als je een aanhanger hebt, zouw t wel fijn zijn:)

reiniero
                              Bijdrager

ja hellraiser en rebel gingen met de trein hellraiser zei dat je met hun mee kon:con

R.oel !

masters :
                                  ik doe nog een laatste oproep. is er iemand uit mijn buurt(stein zuid limburg is dat) met wie ik mee zouw kunnen rijden, mijn ouders willen niet mee gaan:S brommer hoeft niet perse mee maar als je een aanhanger hebt, zouw t wel fijn zijn:)

ik wil wel met je mee .. en nog een stuk of 4 hier uit de buurt denk ik. Wel met m’n scooter dan, omdat de vespa geen verzekering heeft

laat me maar wat weten ..

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 365)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.