Vespa-Ciao.NL
:: Zoek een voorbeeld van legerprint

Home Forums Techniek Framedelen Zoek een voorbeeld van legerprint

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Sven vdB
    Topic starter

Ik ben bezig om van mijn citta een legerspecial te maken. Heb vorig jaar stage gelopen bij het leger en daar verf meegekregen:) Nu zoek ik alleen nog een voorbeeld van een goede grote print. De vlekken moet niet te klein zijn en niet te moeilijk om af te plakken.( scherp en moeilijke vormen etc. ander benk volgend jaar nog bezig) Kan iemand mij hiermee helpen? heb al heel google afgezocht enzo..

Ik heb 4 kleuren dus als het kan een print met 4 verschillende kleuren erin;) (heb bronsgroen, legergroen, teerzwart en lederbruin)

hansieb
      Moderator

Lol 😛 geweldig stage lopen bij het leger!

Hier wat aan?

FF zonder geinen 🙂 google is your best friend zoeken op “camouflage” of “legerprint”

http://www.de7musketiers.nl/N_frame.html?http://www.de7musketiers.nl/Rekbare_boekenkaft__Legerprint__N_art_2082.html

http://www.thefabricfinder.com/SuburbanCamouflageGreenOlive549.JPG

Sven vdB
        Topic starter

Ja die foto’s had ik ook gevonden, de 2e link is te moeilijk. DAt bedoel ik dus met te kleine en moeilijke/scherpe vormen. Kost me dagen met afplakken:o Ik zoek iets net als hierboven alleen moet ik een groter stuk hebben want anders moet ik nog zelf achter de tekentafel kruipen:P

en idd stage bij het leger was echt geweldig.
          Mocht op scherp schieten met de Dimaco C7 (M4) op 100m, 200m en 300m afstand:P

TJOEP
          Donateur

Probeer daar een vectorbestand van te maken/vinden, en laat ’t motief uitsnijden bij een beletteringsbedrijf.
            Daarna plak je ’t kleur voor kleur af en spuit je elke kleur…

Sven vdB
            Topic starter

DAt gaat te lang duren.. ik wil als ondergrond kleur legergroen of bronsgroen. DAn hoef ik nog maar 3 kleurpatronen af te plakken en te spuiten en dan komen de kleuren denkik mooier uit. En zown bestandje gaat me niet lukken ben ik bang

MegaJr
              Bijdrager

Vraag anders op het forum rond 😉 zullen vast wel vector helden tussen zitten.

Jelle
                Moderator

ff offtopic: ik zag toevallig vanavond een camoprint ciao hier in Alkmaar, maar deze was wit, grijs, zwart…

zag er wel grappig uit.

Sven vdB
                  Topic starter

Ik vind de camoukleuren van de woestijnpakken het mooist, heb de normale kleuren gratis gekregen dus deze wordt het. Nog steeds niks gevonden en wil binne kort gaan spuite…

HELP??:?

Jeroen
                    Bijdrager

misschien kun je verschillende vlekken in papier uitknippen als mal zegmaar, dan houd je deze strak tegen het frame aan of tijdelijk met een paar tape’jes vast zetten en dan gewoon het open gedeelte inspuiten.

en steeds 1 kleur dan, als de 1e droog is overlap je de vlek weer en ga je met de volgende verder..

Sven vdB
                      Topic starter

Ja dat is zowiezo mijn plan maar ik moet wel goeie vlekken hebben. Uit de hand tekenen gaat niet mooi worden ben ik bang voor…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.