:: Zoek een soort brommer
-
Idd. Velofax is een “ontwerpfout” geweest, maar toch…
(d’r zit trwns wel dégelijk een vétte buddysit op hoor, groter ook als die van een Wallaroo)
Hier een piccie van m’n Velofax:

Ik vind ‘m iig. niet lelijker dan een Wally, da’s ook maar een wazig gedrocht….
Aan de andere kant is ’t zéker waar wat jij en Flapp al aangeven, voor de Fox/Wallaroo(zelfde blok, in detail verschillend) kun je bij de groenteboer nog een 70cc krijgen, desnoods per kilo! 🙂
Ik zou ’t alleen zo leuk vinden als er hier iemand es met een Camino ging stoeien, want dat ding heeft hier “bovenin” Nederland nooit echt goed verkocht, maar in België en Limbabwe(limburg) wél…..!
Waarom dat nou zo is heb ik eigenlijk nooit goed begrepen…
Het is gewoon een “Fox uit de 70’s/80’s, en dat heeft nooit iemand zich gerealiseerd….
Zo’n ding is relatief goedkoop en makkelijk snel te maken, ’t blok is leuk, ’t stuurt geweldig, hij lijkt op een Vespa, en heeft altijd een vario die beter is dan 5 Vespavario’s bijelkaar!
Plus dat je ze, zoals Jacky al zegt voor een scheet en 3 knikkers kunt kopen, nou, dan zou mijn keuze snel gemaakt zijn hoor!
En als ’t Bazz alleen om de muziek te doen is…..
Scoor een goedkoop MP3spelertje met losse speakers erbij, en you’re tha man! 🙂
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!
BazTopic starter
Ik zit nu heel erg te twijfelen.Tussen een Camino en Wally.Aan de eene kant wil ik heel graag een Camino maar altijd dat gezeik met die politie heb ik geen zin meer in of ik moet me Ciao afvoeren om mee naar school tegaan.
wat is mis met limburg dat je het limbabwe noemt
:dontgetit
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.