Vespa-Ciao.NL
:: Zoek een soort brommer

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Zoek een soort brommer

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Baz
    Topic starter

Ik wil nog een brommer erbij hebben.
      Ik zoek iets in de richting van een Fox of Wallaroo.Standaard snel optrekken hopelijk niet moeilijk 65 ofzo laten lopen.
      Weten jullie meer van dit soort brommers?

Edjuh
      Bijdrager

Ties
        Bijdrager

in principe vallen fox en wallaroo onder scootertjes…en tja..de rest van de scootertjes laat je ook met gemakt 65 lopen en lekker optrekken….

iaccaloco
          Bijdrager

Ik……….Zou als ik jou was……..

Op zoek gaan naar een Honda Camino…..

Da’s de “Japanse Vespa Bravo”

Heeft standaard vario, een ènórme inlaat, d’r zijn leuke cylinders voor te krijgen, kost vrijwel nix…..

Kan d’r èrg leuk uitzien, èn ’t is, zoals Ties al zei, niet een “verkapte scooter”

Kijk, dit is m’n Camino van 10 jaar geleden,

Weet ik, ziet er niet uit hiero…..

Wilde ‘m oranjezwart spuiten, maar kon ‘m ruilen voor een Ciao, en……:$
            You know me…….:)

Maar…..
            Maat van me had er ook eentje, die hebben we dus gespoten “volgens mijn ontwerp”:

Dat ziet er niet verkeerd uit toch?

Handmade Leo van een Citta, Polini 70cc, en een aangepaste variopoelie……

Gevolg………

100(!!!!!!!) op autoteller, en autoWHEEEEEEEEEEEEEELIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!

Lagge zo’n ding, echt……
            Ik wil d’r op zich ook wel weer eentje, maar m’n schuur klapt bijna uitmekaar nu…..:(

Kwam er net wel eentje tegen op Marktplaatrs, voor weinig, en mét sterwielen(da’s redelijk zeldzaam aan ’t worden)

Zoek eens op Marktplaats bijv. op trefwoord “Camino”

D’r zijn modellen die de koplamp tussen het stuur hebben, en op “de goeie plek”

Het loont om er eentje te zoeken zoals ik al aangaf met sterwielen, maar ook met ’t mooie koplampie, want dat soort shit is moeilijk te krijgen “los” zeg maar………!

Succes! (y)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

Vespaflappie
            Bijdrager

Je had vroeger ook iets zoals joel’s tuning page geloof ik?

Daar hebben een vriend ik nog de vario mee onbegrenst; het werkte ook nog !!!

Baz
              Topic starter

Die Camino is heel vet ,maar de bedoeling is meer om hem 60-65 te laten lopen en zonder gingantische uitlaat ;).beetje autowheelie, lkkr rijden en een buddie.Wil hem gebruiken om lange stukken te toeren dus dan lijkt mij zoiets als een fox/wallaroo wel lkkr.En ja ik zoek een fout plastic ding 😛 en dan is een fox/wallaroo net ff wat beter dan een scooter.

Vespaflappie
                Bijdrager

Zipje?

Baz
                  Topic starter

dat zou ook wel kunnen zijn die chill om een lang stuk mee te rijden en goedkope verzekering?

Vespaflappie
                    Bijdrager

zeker veel chiller als een vespa; helemaal met 2en….verzek kan ook nooit veel zijn voor een snorretje:)

kevlar
                      Bijdrager

Velofax? is wel niet echt supermooie , vergelijkbaar met wallie of een Peugeot Foxje

Vespaflappie
                        Bijdrager

Moeilijk delen voor te krijgen; echt jammer

iaccaloco
                          Bijdrager

Maar wél een Vespa, da’s beter dan een Piepsjo(Peugeot dus:))

Ik heb d’r ook eentje gehad ooit, maar liep niet, vastloper…..

Heb ‘m destijds verkocht voor 500(!) Gulden, omdat ik geld nodighad om m’n Mercedes 280 S van te kopen…..
                            Heláás!
                            Wilde ‘m eigenlijk z11 houden, maar ja………:)

Maar nu moet ik wel eerlijk zijn, en toegeven dat een Foxie ook hélemaal niet verkeerd is…….

Jaren geleden ook gehad, een Fox Deluxe met een Gianelli uitlaat, en aangepaste voorpoelie……

Reed toch al tegen de 80 met standaardcylinder, best hard op een snorfiets…..! 😛

En verder:

Hij trekt leuk op,

Heeft een 2persoons zadel,

Electr. start,
                            Èn een gescheiden smeersysteem etc…..

Dus als je voor een Fox zou gaan, zoek dan iig. zéker naar een Deluxe!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

Baz
                            Topic starter

Velofax lijkt me ook wel vet.De prijs valt ook wel mee alleen hij heeft geen buddy volgens mij :(.
                              Denk dat ik tog voor de Wally ga zit een grote buddy in en iemand achterop hoeft niet,en het moet een brom zijn en is alleen bedoeld voor langere stukken te rijden.Kwil ook een muziekje in me buddy bouwen.
                              Me Tomos staat tekoop en als ik die verkocht heb kan ik daarvan iets kopen.

Edjuh
                              Bijdrager

Japie denk je echt dat een velofax beter is? Ok piaggio is top maar de fox heeft zich al duidelijk bewezen, ik heb hem zelf gehad en tis een topding. Wat flap zegt, die velofax heeft niet echt een onderdelencircuit, waar je voor de fox juist heel wat kan krijgen, vooral voor opvoeren is er ook veel pretspul op de markt, mocht je dat willen.

En ja die velofax is niet echt een schoonheid als je het mij vraagt.

Jacky
                                Bijdrager

vet zown camino, k zag er een op marktplaats voor 50 euro( loopt alleen niet) Die zag er nog best jong uit, k vind het eg leuke dingetjes:)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.