Vespa-Ciao.NL
:: zoek de verschillen (krukassen)

Home Forums Techniek Opvoeren zoek de verschillen (krukassen)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

UniQue
    Topic starter

Kan iemand mij vertellen waarom de timing van krukas 2 en 3 verschilt en welke ik het beste op mijn setup <--- kan gebruiken? En kan nr. 1 de vuilnis bak in of zou die het nog doen? 1.

2.

3.

Paultje!

op foto 3.
        de eerste is een bromkrukas de tweede een snorkrukas dus als je harder wil rijden zou ik die bromkrukas nemen die timing is beter.

en over die gefreesde krukas ik zou niet weten of die het nog doet maar erg netjes ziet het er niet uit..maar hoeveel heb je er vanaf gehaald? gewoon de polini manier?

Rebel

Foto 2:

1 Wojo hendig veel eraf denk niet dat die nog geweldig rijd maar ff testen he
          2 Std brom krukkie
          3 Std snor krukkie

Jelle
          Moderator

hoe erook rekening meer dat het gevijlde/gefreesde krukasje een 12 pen kruk is!
            Ik denk dat deze niet lekker op een snelle 50 rijd + dat je een 12 pen zuiger nodig hebt.
            Dus neem maar die standaard brom krukas

UniQue
            Topic starter

Paultje! :
              op foto 3.
              de eerste is een bromkrukas de tweede een snorkrukas dus als je harder wil rijden zou ik die bromkrukas nemen die timing is beter.

en over die gefreesde krukas ik zou niet weten of die het nog doet maar erg netjes ziet het er niet uit..maar hoeveel heb je er vanaf gehaald? gewoon de polini manier?

Ik heb zelf die krukas niet gevreesd, zat in een blokie wat ik had gekocht.

Maar bedankt voor de info!
              Een vraagje nog trekt die brom sneller op de die snor, of maakt dat niet uit?

ArvidW
              Donateur

Met je polini W-poort de Brom krukas nemen:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno
              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.