Home › Forums › Meetings & evenementen › Overige meetings & evenementen › ZOBRA 2008
- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 12 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 6 maanden geleden door SpeedDemon.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 september 2008 om 22:32 #504851
>>kruin-ritsjerd<<lijkt wel wel leuk om mee te doen tegen die tijd 😀
4 september 2008 om 08:19 #504854Ik ben er ook bij
4 september 2008 om 09:05 #504855@: bartjee rij al jaren naar vd burgh voor onderdeeltjes ben ze nog nooit tegen gekomen.. Maar we kunne natuurlijk ook een stop inlasse in son:P veldjes genoeg om ff te chillen enzo;) maat van mij gaat ook zkr mee komt ook uit son. En Arvid komt uit son dus zkr een stop in son 😛 8)
Er rijden tegenwoordig veeel cittatjes en ciao’s in son dus wie weet kome ze ok wel ff langs
4 september 2008 om 11:25 #504856Ja ik wil ok wel meedoen ja! en een stop in Son vind ik ok wel een goed plan haha:D En vrij weinig last van politie
4 september 2008 om 13:56 #504857@ Redbull, Tussenstop in Son lijkt me inderdaad beter. Eindhoven wouten stad.. kom bijna altijd als ik ga brommer rijden politie tegen. En ik tank ook altijd bij dat tankstation aan de overkant bij vd burg (dus 1 a 2x in de week) en kom dan bijna altijd politie tegen op dat kruispunt, dus geloof me maar die komen daar vaak:P
4 september 2008 om 19:57 #504858ik wil ook wel meedoen:D
heb laatst een ciao in belgie gekocht dus ben dan wel in de buurt:)
4 september 2008 om 20:12 #504859ik kom ook meschien vanuit nederweert
4 september 2008 om 20:44 #504860Kan je mooi met ons meerijden, wij komen uit Nederweert!:D
4 september 2008 om 20:49 #504861dit gaat gewoon nog door toch? lijkt me wel egt leuk om een keertje mee rond te toeren ;).
11 september 2008 om 21:06 #5049138)Als tussendoortje of voorafje…. De Lichtjesroute!! Ik snap niet dat de gasten uit Eindhoven hier nog niet aangedacht hebben. Vorig jaar heb ik deze nog gereden met VSCB dgp (Vespa ScooterClub Brabant, dus geen plastic) Dit is heel leuk, leuke sprints en vol sfeer en gezelligheid.
http://www.lichtjesroute.org/index.php
Wat we doen, we prikken een datum tussen 18 september 12 oktober spreken een tijd af en rijden dan lekker dat rondje.
Ik zit te denken dat we bij een cafe of een mac oid bijeenkomen, ff auwehoeren junkfood tot ons nemen en dan vet chill gaan cruisen. Ik weet dat er nog meer clubs meerijden (Honda 4-takt, zundappclub en een hoop fietsclubs 50+) dus ik weet niet wat dat voor ideeën kan opleveren.
Voor zij die van ver komen… Bij mij in helmond kan je maffen, ik kan 2 man op de bank kwijt, 6 in de huiskamer, 2 op zolder, 1 in een twijfelaar en als je niet groot bent 1 in de badkuip :lol
Help dit ff geregeld te krijgen. Wat is de beste dag en wie gaat er mee!
Dit gebeuren staat in het teken van de vrijheid. Vrijheid die oa de overheid, de samenleving en de grote firma’s ons afpakken! We moeten ervoor zorgen dat we genieten van die vrijheid! Dus rij mee!
*werkt de propaganda?*
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.