Vespa-Ciao.NL
:: ZOBRA 2008
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

SpeedDemon
    Topic starter

Aangezien het best wel als een gevestigd evenement klinkt als je er een jaartal aanvast hangt…

ZOBRA klinkt gewoon beter dan zobra en omgeving (zobreo) maar iedereen is van harte welkom

zuid oost brabant

Ik zit eraan te denken om mini-meetings te organiseren en dan een route langs deze mini-meetings om zo elkaar op te halen en weg te brengen.

Route langs Mini meeting sites:

Helmond (Bakel, Gemert,
      Geldrop (Mierlo, Nuenen,
      Someren (Asten, Nederweert,
      Deurne
      Helmond

Zo heeft iedereen elkaar zien rijden en dan kunnen we het terras van helmond bezetten en socializen.

Het lijkt me makkelijk om de route aan te passen zodra we weten waar iedereen zit die mee wil doen.

Dit zo op een zonnige zondag lijkt me helemaal niet fout met een backup-van gereedschap en mischien wel een sleutelmiddag onder de carport.

Goed, ideen?

Rebel

Kan het aan mij liggen of snap ik er echt niets van wat daar nu staat?

speedbuxy
        Bijdrager

Ja ik dacht ook al ben ik nou zo stoned dat ik niet eens meer normaal kan lezen:D

SpeedDemon
          Topic starter

Oke, dat kan komen omdat ik het 3x opnieuw heb moeten typen

SpeedDemon
            Topic starter

Oke, dat kan komen omdat ik het 3x opnieuw heb moeten typen omdat mijn dochtertje ook moet typen…. Ik zal het zo nog eens proberen.

Dus feitelijk een rondje om helmond rijden en onderweg de mini-meetings meenemen en daarna in helmond op het terras de sterke verhalen te vertellen.

Dat is het idee en ik vond dat wel leuk nu het volgende wie wil meedoen, wanneer en hoe loopt het rondje dat we gaan rijden

En speedbuxy is die p200 van jou?

tvmierlo
              Donateur

hij wilt een route uitzetten in zuidoost-brabant waarbij hij langs verschillende dorpen rijdt en er mensen oppikt. Zodat er steeds groepjes bijkomen bij de rit.
                Ik zal ook al aan zoiets te denken. Namelijk een rondrit door verschillende dorpen. In het volgende voorbeeld zijn er 3 “opstapplaatsen”. De organisator/bedenker van de rondrit begint met rijden en komt op de volgende plek. Daar komen een aantal nieuwe mensen bij (dorp 1 + 2). Deze mensen gaan verder naar de andere dorpen. Zo eindigt de rit van de organisator na dorp 6 (mensen uit dorp 1, 2, 3, 4, 5, 6 rijden mee). Eenmaal terug bij dorp 1 gaan de mensen die daar begonnen zijn weg. Zo gaat het weer door totdat de laatste mensen in dorp 6 aankomen.

SpeedDemon
                Topic starter

Ja en dan met een vette pitsopt in het midden met drank en drugs en eventueel rock en roll om me maar even figuurlijk uit te drukken.

Dat was de opzet.

TimoO_
                  Donateur

lijkt me best vet.

speedbuxy
                    Bijdrager

Nee die is niet van mij helaas:(
                      Maar vind de uitlaat ZEER vet.
                      En eerste verhaal is ook wel duidelijk alleen het begin stukje niet echt, maar vanaf ik zit eraan te denken is het wel duidelijk.
                      En het idee is ook zeker niet slecht wonen een hoop in die hoek:thumb

Interceptor
                      Donateur

vet idee! zeker wel interesse, zelf kom ik uit eindhoven en wil zeker wel ff naar Nuenen rijden om daar aan te sluiten.
                        hoelang geleden is eigenlijk de laatste “brabo” meeting geweest? niet dat ik er toen bijgeweest ben..
                        groeten nick

tvmierlo
                        Donateur

ik heb ook wel interesse. Ik wil eventueel ook wel meehelpen met het uitzetten van een route. Via me gps en software kan ik de route dan op me gps-systeem laden. Via routeyou.com is een route uitzetten heel gemakkelijk en snel te doen. Deze kun je dan ook via google earth bekijken, wat op zich wel handig is.

Bo3T
                          Bijdrager

is wel vet zo.. ik kom zelf uit deurne, en weet ook nog wel iemand die mee zou willen.
                            helaas heb ik net mijn snelle onderdelen verkocht, heb nog wel een 43mm DR liggen.

als het ervan komt zal men brommer wel wat sneller lopen dan 40 45 dan.

SpeedDemon
                            Topic starter

Om te beginnen ben ik blij de animo te zien en ach de snelheid, het zullen hier en daar tussensprints worden ben ik bang.

Ik heb zelf een Si… in stukken en grondverf en eind deze week krijg ik daar de spatborden voor (althans hoop ik) en dan kan ie naar de spuiter (zo gauw ik weet welke kleur) en dan begint de montage alla OCC dan natuurlijk de testfase en genieten van de vario (als die echt zo kicke is als gezegd word).

Dan zijn we een kleine maand verder. Tussendoor zal ik de route gaan rijden met de auto en aangezien dat ik al 30 jaar in de buurt rondhobbel denk ik dat dat best leuk kan worden. Ik stel dan ook voor om de route met iemand of een paar van jullie een keer af te blaffen en zo tot een mooi geheel te komen.

Dus eind van het seizoen komt ZOBRA bij jullie Thuis!!

Goed, we hebben dus tips nodig en mensen als tvmierlo die met goede methoden komen.

Wie doet er mee? (Ofwel, wie denkt er rond die koers misschiem wel eens mee te doen?)
                              Hoever is menselijk haalbaar om op zondag morgen/middag te cruisen?
                              Zijn zand en grindpaden een groot probleem?
                              Zijn er slaapplekken voor zij die van ver komen?

Vul bovenstaande vragen ff in en pm me als het hoog zit.

vertaling is aan te vragen bij tvmierlo 😀

Sven vdB
                              Bijdrager

Wil zeker meedoen! bij vd burgh in eindhoven is het ook ideaal om mensen op te pikken.. ligt lekker dicht langs son^^ en tegenover vd burgh hebbe ze een pomp waar je mengsmering kan kopen. (ideale tankstop :thumb ) eindhoven ligt centraal en iedereen uit de omgeving weet waar vd burgh is;) wil binnen kort alleen beginne aan mijn projectje en ik weet niet hoelang dit zal gaan duren.. hoop dus niet dat de meeting is als ik net alles uit elkaar heb liggen..

Bartjee
                                Donateur

@ Redbull, nou mij lijkt vd burg niet zo’n geschikte plek:P Je moet eens weten hoe vaak ik daar politie tegen kom:S Das echt niet normaal

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.