Vespa-Ciao.NL
:: zo. 08 April, Paas MINI-meeting (Limburg-> Susteren)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl zo. 08 April, Paas MINI-meeting (Limburg-> Susteren)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 94)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

hmm alle twee wel leuke plekjes. die 250 meter lijkt me wel wat leuker qua sprinten want 600 meter was toch wel een beetje lang. bij 150 meter zit iedereen al op z’n top. met die terug rij strook is ook wel leuk he 😛 ziet er wel draggerig uit :pimp

Nick_orginelli
      Topic starter

jah ut word ook de 250 meter;) die is gewoon goed;)

TimoO_
        Donateur

bij die 600 meter ben je 3 kwart aan de tijd verloren met tanken 😛

sx – Jaguar Aerox
          Bijdrager

😀 Als of mocht ik niet met vespa komen door problemen. zal ik kijken of ik extra kannetje kan mee nemen.

No problemo :lol

de Bie
            Bijdrager

er is nergens drap;) et is geheel verhard…..
              je kan er goed uitrollen………

ciaoracer
              Bijdrager

Nou dat wegje ziet er best wel leuk uit ja.
                Op het einde is mij opgevallen zitten dar niet wat kuilen in de grond.:D
                Maarja leuk stukje om te sprinten. Ik zit denk ik dan vrij snel aan mijn top met vario en leo handmade, maarja is niet erg. Rij ik mss wel een paar er uit met mijn setup.:D Ofjah dat hoop ik.

TimoO_
                Donateur

mij niet 😛

Nick_orginelli
                  Topic starter

ciaoracer :
                    Nou dat wegje ziet er best wel leuk uit ja.
                    Op het einde is mij opgevallen zitten dar niet wat kuilen in de grond.:D

nee daar zitte geen kuilen in de grond …. dat ziet alleen zo uit omdat er vochtige plekke ligge van de regen;)

ciaoracer
                    Bijdrager

:Dow ja das waar ik denk jou niet. Maarja jij moet je cilinder dan wel nog inrijden dus denk niet dat je constant voluit kunt gaan. het kan goed zijn dat ik mijn cilinder dan ook heb. Dus die moet dan ook nog ingereden worden. maarja zie ik dan wel.

Nick_orginelli
                      Topic starter

we maken een verzamelpunt ergens op de rijksweg ( daar kom je uit als je met de auto komt) en dan kunnen deze mensen mij volgen;) want het is een afgelegen weggetje dus dat vind je zo maar niet:D (en de politie ook niet:fuck2)

TimoO_
                        Donateur

@ciaoracer

m’n cilinder is al 80km ofzo ingereden. dus ik kan wel effe vol gas beumen (als ik hem sloop maakt me niet gigantisch veel uit).

Jelle1989
                          Bijdrager

kijken wie allemaal van spaubeek meekomt, als roel zijn 2 speed-kickstart-watekoeling-schijfrem ciao af heeft:P en kjeld en/of royke gaan mee, dan kom ik ook mee..:p..

R.oel !

Jelle1989 :
                              kijken wie allemaal van spaubeek meekomt, als roel zijn 2 speed-kickstart-watekoeling-schijfrem ciao af heeft:P

ik ga dan niet, heb mn brommer dan toch nog niet af, en dan ben ik net een dag terug uit barcelona met school dus 😉

Nick_orginelli
                              Topic starter

we hebben nu een kleine 10 man, dit mag natuurlik wel wat meer worden he mensen;)

nog 2 weken…

henny
                                Bijdrager

ik zou persoonlijk de naam van deze meeting pinkstermeeting veranderen in paasmeeting.
                                  of is over 2 weken al pinkpop???

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 94)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.