Home › Forums › Techniek › Framedelen › zit dit er wel of niet of? kap tank.
- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 10 maanden geleden door iaccaloco.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 mei 2005 om 09:05 #161320
Hee, zoals jullie denk ik al weten heb ik weer een brommertje gehaald.
nou vraag ik me af. op de voorkant van de tank…tussen de tank en de voorvork. zit daar een afschermkap om de kabels tussen te stoppen?? deze zit er niet op. en ik zou eigenlijk niet weten of er die wel op hoort…..
verder nog een vraagje….ik heb nou een ciao mix. waar al een niet mix blok onder ligt. kan ik de pakkendrager veranderen door er een niet mix op te zetten. dus zonder olie tank reservoir…..
zo ja, heeft iemand die toevallig nog in het zwart liggen 😉18 mei 2005 om 09:48 #162667[thumb=datas/thumbs/1-dempertjes.jpg]1-dempertjes.jpg[/thumb]
*je kunt er op klikken*ja een kabelgoot heet dat, die hoort er eigenlijk wel te zitten, is overigs niet nodig maar wel zo mooi en goed voor je lak (zodat t niet ergens langsschaaft de hele tijd)
deze kost bij de gemiddelde bromboer 8€ .
—
Je kunt volgens mij niet een normale bagagedrager erop zetten want dat past niet volgens mij, als het wel zo is mijn fout en dan heeft vespaflappie vast nog wel een bagagedrager te koop (die verkoopt op dit moment al zen vespa onderelen (tog ollie?) )
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel18 mei 2005 om 15:26 #162668uhhm….anders heeft douwe nog wel een gewone bagage drager liggen..
je kan opzich wel gewoon een normale bagagedrager opzetten als dat je vraag is….moet je alleen ff oliepompje afdekken..moet je gewoon iets opzetten zodat ie daar geen valse lucht aantrekt..kan allemaal…heb k namelijk destijds gedaan….een vespaciao mix blok op me gewone vespa gezet…18 mei 2005 om 18:34 #162669Er kan geloof ik alleen een pakjesdrager op van een PX, omdat je met die extra zadelvering zit.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...19 mei 2005 om 01:24 #162670Tonni :
Er kan geloof ik alleen een pakjesdrager op van een PX, omdat je met die extra zadelvering zit.
En wat betreft het kapje voor je balhoofd.
Hoeft er niet per sé te zitten………
Sommige ouwe Ciao’s hadden niet eens ’n stuurslot, en sommige wel.
Maar die waren er ook zonder kappie!
(ouwe Ciao’s herken je aan de bagagedrager waar een “vierkant gat” inzit, en ’t “deukie” in je tank voor de sticker. bij ouwe ciao’s past daar geen “grote” VESPA PIAGGIO sticker in, maar alleen ’t woord “CIAO”)Als er eentje bij jou op hoort te zitten moet je links en rechts van je stuurslot 2 bevestigingspuntjes hebben zitten…
Zo nee, geen probleem, meestal kun je ‘m er gewoon opzitten, en blijft hij vanzelf zo’n beetje op z’n plek zitten door ’t plaatje wat je stuurslot afdicht.
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.