Vespa-Ciao.NL
:: Zirri

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten Zirri

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kevin_oet_vilt
    Topic starter

kent iemand deze uitlaat.
      ik wil weten of het een goede uitlaat is..

KLIK!

zou het een goede uitlaat zijn ..
      please help me
      gr kevin

michel o/

lijkt meer op een snelle 50cc uitlaat 😮 maar ziet er wel stevig uit 🙂

R.oel !

proberen zou ik zeggen, ik had die nog nooit eerder gezien maar denk dat het gewoon ongeveer hetzelfde rijdt als een gewone cittypower

hansieb
          Moderator

Lijkt wel leuk een mudder dikke citty power 🙂

cittadriver
            Donateur

ik denk dat dat dingetje het wel goed doet zoals de eigennaar ook zegt. want al ik die (zeg maar) bocht eens bekijk die is toch best heftig plus hij heeft expansie die ook niet klein uitziet, en nog een dik pijpje aan de demper volgens mij loopt dat ding wel:D

vicious
              Bijdrager

cittadriver :
                en nog een dik pijpje aan de demper volgens mij loopt dat ding wel:D

uhh dat heeft niks te zegge 😕

ArvidW
                Donateur

Het expansie gedeeltje begint al 15cm na de uitlaatflens, cittypower begint pas na 30cm ofzo… Expansie gedeelte is iig langer, het expansie gedeelte lijkt ook dikker. Maar of je hieruit mag concluderen dat hij sneller is…..

Ik denk het iig wel :lol

Iemand hier op het forum heeft toch ook een Ziri uitlaat (wel een echte expansieuitlaat) Dat was toch ook wel een snel uitlaatje?

Verf die erop zit lijkt wel van die “homoetverf”,dus van die verf die er niet gemakkenlijk af valt:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

Jayton
                  Bijdrager

Heee jongens ik heb dat ding te koop staan en wil ongeveer 59 euro er voor vangen.

Ik ben dinsdag terug gekomen uit Italie en bij Zirri langs geweest en wordt niet meer gemaakt. Met de Ciao speedway in Italie Hadden wij hem op een 80cc en uitgehoomde 65cc pinasco gezet. Hij brult als een gek, een vriend van mij is er eerste mee geworden. Dat ding is één dag maar gebruikt.
                    Eind van de maand komt er van Zirri voormij dikkere pijp met terugloop dus kan ik er één verkopen….

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.