Vespa-Ciao.NL
:: Zijstandaard vespa si

Home Forums Techniek Framedelen Zijstandaard vespa si

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frenchmen
    Topic starter

Ik heb ( denk ik ) een zijstandaard gevonden voor op me si, iemand zei me dat buzetti type van de bravo hetzelfde is als buzetti type si. Deze standaard staat bij bravo,citta. Weet iemand of deze op me si gaat passen?
      20201006_194159

SuperSi
      Bijdrager

Piaggio-SI-Cavalletto-Laterale-Specifico
        Dit is wat je zoekt

Frenchmen
        Topic starter

Thanks superSi zie me andere bericht heb er gevonden 😁

Shark
          Donateur

Dat type op de eerste foto is minimaal twee maanden niet te koop.
            Ik zoek ook een zijstandaard voor mijn Si, en vroeg me eigenlijk toch af, waar nu precies het verschil in zit.
            Is het alleen de hoogte (valt te brommer om, of staat hij te recht), zit het in de montage (van de kappen)…

Lang verhaal kort: een Si-rijder zal creatief moeten zijn om een zijstandaard te hebben.
            Als het alleen de lengte is, dan zou de standaard misschien met een pasbusje oid te verlengen of in te korten zijn?
            Ook hoorde ik dat je een ciao zijstandaard kan lassen aan de achterbrug van een Si, maar ik zoek liever toch iets wat met bouten en moeren vastzit, o.a. i.v.m. het poedercoaten van de achterbrug.

Frenchmen
            Topic starter

20201013_180621
              Hij staat wel schuin ja, maar je moet hem om de as bij de stepjes schuiven en daar heb ik hem nog eens vastgezet met draadstang m8 door me as van de middenstandaard.received_343331776777849

SuperSi
              Bijdrager

Het zit hem vooral in de montage bij de brug.
                Hoe het tussen de kappen past.
                Waar de fixeer schroef komt ten opzichte van je bok standaard.

Shark
                Donateur

Ok, heb er nu een van een Ciao gekocht, eens kijken of dat met een beetje knutselwerk aan te passen is.

Martino
                  Moderator

@ Frenchmen; Ik zie dat je gewoon de Si versie hebt gemonteerd.

Frenchmen
                    Topic starter

Klopt, ik heb de SI versie zie nu dat het om een ciao standaard monteren gaat 😅

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.