Vespa-Ciao.NL
:: Zijn er verschillende tecno citypower afmetingen?

Home Forums Techniek Motorisch Zijn er verschillende tecno citypower afmetingen?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Gonard
    Topic starter

Laatst ben ik van een contactpunten blok naar electronisch blok gegaan en toen dacht ik dat het slim was om ook maar een 23,5 mm uitlaat te kopen.

Dus ik dacht ik bestel exact dezelfde, gelijk weer strak in de lak, wat blijkt zijn de maten qua lengte toch anders. Deze heb ik besteld bij JMPB: https://www.jmpbonderdelen.nl/uitlaat-dik-model-citta-23-5mm.html

Zijn er verschillende uitvoeringen van de tecno citypower uitlaat? En hoe kan ik de juiste vinden? Want nu zit mijn ophangpunt stuk verder naar voren en komt de uitlaat tegen mijn middenstandaard aan. Zou toch niet mogen gebeuren omdat het een uitlaat voor een citta is en Gwn originele brug eronder hangt?

image

1795949E-D29D-4453-AEE2-AC984F3F0ADF

Martino
      Moderator

Wat mij verontrust is het woordje “mix” op het label. Er is nooit een Citta mix versie geweest of een Bravo mix voor de compleetheid en juiste lengte. Wel een Ciao of Si Mix en ik denk dat je met een kortere uitlaat nu een Ciao versie hebt.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.