Vespa-Ciao.NL
:: zij standaard..en voetsteuntjes

Home Forums Techniek Problemen oplossen zij standaard..en voetsteuntjes

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

nl-brian
    Topic starter

weet iemand waar ik een zijstandaard kan kopen voor een vespa si ik krijg ze namelijk alleen van een ciao en citta. dan nog een vraagje hoe kan ik die voetsteuntjes monteren moet ik dan ook een trapas kopen ? of zij hier ook andere oplossingen voor

alvast bedankt jonges :thumbs

wannes
      Bijdrager

http://www.2dehands.be/zijstandaard-vespa-si-51760255.html?qq=vespa%20si&start=42 deze kerel verkoopt zijstaanders voor een si en nog andere onderdelen. :thumb kijk hier maar eens.

beuze
        Bijdrager

ik heb bij mijn si gewoon een citta standaard eronder gezet ik moest aan de onderkant van de achterbrug een klein stukje weg zagen en toen paste die en hij staat heel mooi schuin

nl-brian
          Topic starter

oke badankt kan weer wat gaan bestellen:) maar hoe zit het nou met die steuntjes??:?

Poelll13
            Bijdrager

Nee je hoeft geen nieuwe trapas te kopen, tenzij je een kickblok hebt ofzo.
              Zet gewoon een massief stuk aluminium of ijzer in het gat waar de trapas zit.

pak je centerpunt en sla er 2 gaatjes in, vervolgens een klein beetje uitboren,
              dan kan je mooi de voetsteuntjes erop monteren 😉

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.