Vespa-Ciao.NL
:: zij standaard

Home Forums Techniek Framedelen zij standaard

• Dit onderwerp bevat 10 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren geleden door Bo3T.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

niekieh
    Topic starter

joho, ik heb een citta, met een si achterbrug, nu heb ik alleen een citta zij standaard, dit past niet.
      alleen zou ik een stuk uit mijn achterbrug kunnen weghalen waar door hij wel past? of heeft er iemand anders een beter idee.

een si zijstandaard kopen zit er niet in, want die dingen zijn zeldzaam;)

tompiebozzel
      Bijdrager

hoezo past dat niet dan?
        je moet je stepje er af halen, daar om schuiven, en dan je blok bevestiging losdraaien aan de achterkant, bevestiging van de standaard ervoor en weer vast draaien, of is de afstand te groot ofzo?

niekieh
        Topic starter

past niet, een si heeft een breedere zijkant. die uitsteeksels bedoel ik, daar komt hij tegen aan.

Bo3T
          Bijdrager

heb toevallig vandaag, onder mijn si brug, een citta zijstandaard gezet. Ik heb alleen een gaatje in zowel de standaart als de brug gemaakt. Hij zit dus niet meer met het 3de blokpunt vast, maar gewoon met een boutje door de brug en standaart.

zal wel eens een foto maken morgen ofzo.

gr

niekieh
            Topic starter

dan past het toch alsnog niet? het punt is dat het gedeelte wat tegen de achterbrug moet komen, niet tegen de achterbrug komt.

tompiebozzel
              Bijdrager

dan weet ik het ook niet.
                heb zelf citta’s genoeg gehad, maar alleen met standaard of verstevigde bruggen
                komt vast wel goed:)

Bo3T
                Bijdrager

Bij mij past het wel hoor.

Kijk zo zit het bij mij vast:

en als hij staat:

Groetjes

niekieh
                  Topic starter

zit dat wel goed vast dan?

Bo3T
                    Bijdrager

zit enorm stevig. kan geen kant op bewegen of iets. ik heb trouwens ook niet meer dat plaatje dat doorloopt naar het 3de blokpunt. Die was afgescheurt, vandaar dat ik deze methode gebruik.
                      De vsnaar past ook prima

niekieh
                      Topic starter

hoe heb je dat met dat voetsteuntje gedaan dan? die past er bij mij niet meer op, en je kappen passen die er nog wel op? bij mij namelijk niet.

Bo3T
                        Bijdrager

ja de kap moet je een klein beetje aanpassen. Er zitten 2 kleine hoekjes die je eraf moet zagen. De kap past er daarna nog perfect op, omdat er nog genoeg andere hoekjes zitten die de kap moeten plaatsen.

Bij mij passen de voetsteuntjes er gewoon allebei op. (wss wat langere trapas)

gr

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.