Vespa-Ciao.NL
:: Zij inlaten (alle merken en zelf bouw)

Home Forums Mening & ervaring Zij-inlaten Zij inlaten (alle merken en zelf bouw)

7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

hansieb :
      Wel grappig, hopelijk werkt het ook nog goed want 2 carburateurs schijnt erg moeilijk af te stellen te zijn.

Wat hebbie voor sprintscooter dan 🙂 er zijn hier wel meer op het forum die een sprintscootertje hebben volgens mij.

Ja het afstellen zal er idd niet makkelijk door worden.
      En ik heb meerder sprintscooters, ik heb een zwaar verlaagde buxy(ligt z,on 8 a 10cm boven de grond) met een speed cilinder, 28mm, dpr uitlaat, binnenrotor enz.En ik heb een speedfight ook met een speed(maar dan een nieuwer type) ook met 28mm dpr binnenrotor enz
      En ik heb een zelf gemaakt sprintframe ook met een peugeot blok eronder hier onder zit ook dpr binnenrotor en een speed cilinder,maar dat word een 2 fast cilinder.

hansieb
      Moderator

Geld teveel :D:D

Grappig post er eens wat ploatjes van, in ander topic dan.

Maarja om weer ff terug te komen op je zijinlaat loopt die al ? of moet je hem nog testen.

Alan
        Bijdrager

AA-T :

ciao man :
          nou dat is ook nieuw voor mij bij paste die echt niet er is zelfs een stuk uit het carter gehaalt omdat die anders niet paste..
          maar goed wees erblij om scheelt heel wat tijd 8)

de tijd maak ik me niet zo druk om.. moet nog vet veel bestellingen binnen krijgen..
          maakte me meer zorgen om het frezen van dat kleine carterhelft, dat ik er mogelijk doorheen zou gaan..

op mn verpakking stond ook iets van cilindro 46..
          wellicht dat ze verschillende versies hebben gemaakt 😕

ja dat klopt ze hebben de 42mm versie die heb ik thuis liggen maar daar past ook gewoon een 46mm in en die jij hebt de 46 mm versie, ik heb thuis nog een oud pinasco boek met onderdelen en daar staat t ook in ik moet m eigenlijk ff in scannen want je hebt (had) ook 2 versies vd cilinders met zwarte coating en metaal kleur en de metaal kleurige hadden minder vermogen maar was inprincipe dezelfde cilinder

V50-Ciao
          Bijdrager

So now cames my side inlet selfmade its run very good

I toke a stage 6 manifold from a peugeot speedfight 2 and a 19mm areche carb.

http://img244.imageshack.us/img244/5869/rag001al5.jpg

so now two vids:

first run on a 50cc original not so good becaus a 80 sproeier.^^

and now a litle vid with 43mm polini and polini sp…….

Tonni
            Topic starter

It runs nicely! Good job!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

PoliniCitta
              Bijdrager

That second movie with the polini 43mm runs nice dude! And why did you cut your polini 43mm in 2 pieces lol.(saw it at your channel).

V50-Ciao
                Bijdrager

thx i’am very proud of it.

ahh okay its the polini from my friend. the pistonclip was broken and kill the cylinder and so we have fun and cut it in 2 pieces^^

so now a new vid from it^^

7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.