Vespa-Ciao.NL
:: Zij-inlaat iac. style

Home Forums Techniek Opvoeren voor gevorderden Zij-inlaat iac. style

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

heuvel85
    Bijdrager

hey hey..

bij deze…

de info over welk type lasdraad juh moet gebruiken om carters en dergelijke te kunnen lassen..
      het gaat hier om het soort lasdraad:LNT ALSi 5 D=3,2mm.

MAAR!!!!

denk erom…er zijn veel andere soorten giet alu..

dus het is mr net de vraag welke legering het is…

wat je wel kan doen om zeker te zijn van je zaak..is het toevoegingsmatt. te gebruiken wat het zelfde is als juh werkstuk..

dus wil juh een carter lassen voeg dan kleine reepjes carter toe.(juh moet dan wel een oud carter slopen..)

maar anders heb ik hier een link waar juh veel type’s toevoegingen kan kopen voor alu lassen:
      http://www.multiweld.com/catalogus/frames.php?refer=http://www.multiweld.com/catalogus/catalog.php?id=1016143

ik hoop dat jullie wat aan de info hebben..

bij onbekende legeringen is het altijd mr de vraag wat juh toe moet voegen…met veel testen kom juh er wel

suc6

Greetz!

LvDoni
      Bijdrager

Danke Heuvel85, en inderdaad, stukejs carters is ook een idee, wie doneert? 😀

Ik zal even informeren op school of ze die rommel hebben, en zo nee: of ze het kunnen bestellen.
        Zou dit ook met autogeen willen? vrijwel zelfde principe… want autogeen kan ik thuis wel lassen als het moet.

hansieb
        Moderator

Idd doni dat kan je toch zo bij de hanze lassen , heb ook alle soorten mogen lassen daar.

*offtopic: zou je ook wat voor mij wille strale :lol

LvDoni
          Bijdrager

Tjah, maar kep nu thuis ook zo`n autogeenbrander, maar je moet natuurlijk ook acetyleengas enzo hebben, daar had ik even niet aan gedacht. Maargoed, lang leve de hanze, heb vandaag van half 9 tot half 4 zitten lassen aan een uitlaat. Volgende keer doe ik dat maar met TIG of autogeen, scheelt een hoop gaatjes opvullen!

en stralen, tja.. je mag alleen schoon alu stralen ivm vuil in het straalgrid. Ik heb wel net zelf een straalpistool besteld bij powerplustools… kost je 25 euro, even een straalkastje bouwen, beetje grid erin en het feest kan beginnen. Dus wie weet kan ik het binnenkort thuis wel 😉

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.