Vespa-Ciao.NL
:: ziggz’s ciao

Home Forums Perso’s Projecten ziggz’s ciao

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Wordt de details wit dan?

Lak ziet er echt super uit heel mooi en glanzend :thumb

Wouz-LwB
      Donateur

Jacky :
        Mooie kleur. Ook bekende kleur, motip spuitbussen toevallig? Alleen jammer van details zoals de veren in de vork..

Prof laten doen…

ziggz
        Topic starter

Ik heb het door een prof laten doen, in het echt is de kleur veel donkerder,
          Dodge Viper blauw:lol

gr, ziggz

kapot
          Bijdrager

Mooie ciao. Ik ken het voorvork probleem. Mijn handen liggen er nog van open 😛 Tis ook geen simpel systeem wat ze erin hebben gezet.

ziggz
            Topic starter

Heb eindelijk mn papieren van de RDW, was een kentekenbewijs kwijt:P, en me kentekenplaat was geklauwd dus kostte het me weer 50 euro’s.

Ben nog steeds aant wachten op die Mop_shop. Ze hebben 1 ding niet, dus moet ik wachten tot ze het hebben. Die kap voor over het vliegwiel, ik heb gezegd dat ze de rest maar op moeten sturen, maar dat hebben ze verkeerd begrepen waarschijnlijk:lol

N!CKs

oo, goed om te horen dat je papier etc weer hebt:thumb
                wel jammer dat mop_shop de spullen niet vast opstuurd, maar anders moete hun de tweede ker verzenkdoste betalen. daarom denk ik.
                maar succes verder.

diac
                Bijdrager

als ze een contract hebben met het verzend-gedoe hoeft dat niet;)

ziggz
                  Topic starter

zo, na lange tijd wachten, dacht ik toch maar eens wat foto’s up te loaden!!
                    hier zijn ze dan:

HIER MIJN CUSTOM STUURTJE, GEMAAKT DOOR EEN MAATthumb:D

MOOIE HE:D:D

diac
                    Bijdrager

lol, mooie brommer, maar dat stuurtje kan echt niet :no
                      ziet er net uit alsof je er mee gevallen bent en verbogen is op de bovenste 2 foto’s

hansieb
                      Moderator

Dat stuurtje kan inderdaad echt niet, ziet er niet uit. :con

ziggz
                        Topic starter

hij is kaars recht, ik heb hem op de grond gelegd, en alle 4 de punten raakten de grond.

ik zie het ook ja, het lijkt net zo, maar hij is kaarsrecht:D

FonS
                          Bijdrager

ah kom op man, niet zeiken :pest

ik vind dat stuur echt te gek man ! het zou alleen beter staan op een (niet-standaard) Si, maar op je ciao staat het ook wel (was beter geweest als het half zo hoog was ;))

ArvidW
                            Donateur

Kantel het stuur eens dat het precies in een lijn loopt met de voorvork en niet zo naar voren staat, dan is het denk ik best wel een grappig stuurtje 🙂

Ik vind hem niet zo passen bij het racer-uiterlijk van de rest van de brommer, had hij lager voor moeten zijn.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

Bartjee
                              Donateur

Hmmm wel grappig dingetje, vindt het alleen iets te veel stijlen door elkaar.. (Old-skool, normaal, racer, chopper)

Wat heb je trouwens voor je cilinderkop hangen? Zo krijgt ie toch geen koeling meer??:S

vespaciao4ever
                                Bijdrager

hij wil wrs het vuil weghouden van zijn blok….

maar hij weet niet dat ie zo geen koeling meer heeft …

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.