- Dit onderwerp bevat 80 reacties, 22 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 4 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 april 2008 om 19:28 #429536
nee das omat ie net startte, normaal loopt ie heel laag..
2 mei 2008 om 17:05 #429794heheheheeh ik verveelde me vandaag dus ik dacht laat ik iets geks doen!

leipe shit he:P het zit echt heel vreemd en het ziet er ook vreemd uit:P
het is maar voor tijdelijk hoor! mn normale stuurtje gaat er over een paar dagen waarschijnlijk weer op!2 mei 2008 om 17:33 #429796bah vind het niet mooi 🙁
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel6 mei 2008 om 13:04 #429894blijft een leipe citta
die echt relaxed rijd
alleen dat sportstuur vond ik een beetje gaar:P
toen@ transferium:P6 mei 2008 om 15:40 #429898haha jamie reageert ook is een keertje hahah jah idd mn normale stuur zit dr weer op! en jaam wanneer ga jij weer is een citta/ciao halen dan:O dan ben ik teminste niet de enige in leiden
6 mei 2008 om 15:44 #429900Ziggys91 :
haha jamie reageert ook is een keertje hahah jah idd mn normale stuur zit dr weer op! en jaam wanneer ga jij weer is een citta/ciao halen dan:O dan ben ik teminste niet de enige in leidenmag miss de citta van me buurvrouw kopen
yeah8 mei 2008 om 19:40 #430000OEPDEEETTTTT
Vandaag ben ik op de citta naar aalsmeer gereden en daar heeft daan mijn blok uit mekaar gesleuteld, de poorten van mn dr doorgetrokken, mn carters geflowed en mn inlaat(die al geveilt bleek te zijn of gefreest of iets) nog verder uitgeveilt en natuurlijk nieuwe lagers, pakkingen, keerring enzo er op!
Verder hebben we mijn groot carter, klein carter, cilinderkop en vliegwiel gezandstraalt!
mijn blokje liep na het monteren eigenlijk na een paar keer rennen gelijk maar we hadden geen grotere sproeiers dus er zit nu nog 66 in(veelste klein) dus ga morgne eventjes hier in leiden sproeier 70, 72 en 74 halen om even zelf af te stellen!De fotos:
blokje net er onder vandaan

ontsteking

brommer zonder blok

daan’s schuur

kop eraf

effe burnen

zuiger(ziet er erger uit dan hij is!)

43 dr evo!

carter

inlaat BEFORE!

inlaat AFTER

klein carter BEFORE

groot carter BEFORE

klein & groot carter AFTER

vliegwiel BEFORE

vliegwiel AFTER

kop BEFORE

kop AFTER

klein carter geflowed

groot carter geflowed heb ik jammergenoeg geen foto van:(
al het gestraalde spul

poortjes afgetekend

poortjes geveild

krukas dr in

klein carter erop

mooi schoon

en weer onder mn brommer

nou dat was hem weer! de enige tegenslagen die daan en ik hebben gehad waren dat we de lager niet op de krukas kregen(we hadden de krukas ook maar een uurtje in de vriezer gelegt maarja) toen hadden we even de persmachine van zn buurman geleend en die perste die lager er zo op!
Ook zaten we onwijs lang te kloten met dat klote decompressiedingal met al THNX DAAAN:worshippy :worshippy!
8 mei 2008 om 19:46 #430002ik zie hier mijn fucking ciao op de foto staan leipe shit ouwe
had hem vorig jaar verkocht aan een vriend
en hij heeft m ook weer verkocht en nu zie ik hem hier staan
kk vette shit:P8 mei 2008 om 20:03 #430004Je carters, vliegwiel enzo zijn er weer uber HORNY uit man

Je inlaatje was echt raar haha helemaal rond ofzo, ziet er nu wel goed uit 🙂 Ben benieuwd of je het allemaal merkt qua prestaties!8 mei 2008 om 20:06 #430006ziet er netjes uit ziggy, maar die poortjes hadden veel verder doorgetrokken kunnen worden, nu is het niet zo gigantisch ver dus zal weinig verschil maken denk ik…
Het is wel focking geil dat de boel is gezandstraald :D!
En dat inlaatje dat is gewoon een standaards fabrieksinlaatje 😉 maar zit op bepaalde soorten blokken…
8 mei 2008 om 20:08 #430007Waarom heb je de poorten niet verder in je carter gefreesd dan ?
8 mei 2008 om 20:08 #430008
gido-vespaziet er mooi uit !;)
8 mei 2008 om 20:15 #430011Netjes Zig 😉 alleen die 2 extra poorten ga je inderdaad niks van merken denk, die hadden helemaal naar binnen moeten lopen. Het moet onder je cilinderhemd door.
Ik weet natuurlijk niet hoe het zit als je de cilinder erbij houd maar volgens mij kunnen de originele poorten ook breder.
Denk dat je het al met al helemaal niet gaat merken.Je hebt toch wel de inlaat waar de teur op komt opgeboort naar 13 want dat is het belangrijkste wat je had moeten doen. Zoals ik de foto’s zie, is dat juist niet gedaan of zie ik dat verkeerd?
Verder ziet het er wel gelikt uit, alles weer lekker schoon.

Aardig wat foto’s ook, en je weet. Daar zijn we gek op 😛
Trouwens, je blok was niet al gefreest. Zo ziet het nieuwere type inlaat er gewoon uit. Heb al meerdere blokken gezien met dat holletje derin.
8 mei 2008 om 20:28 #430013haha oke jah ik heb er geen ervaring mee met die poortjes en daan heeft het voor me gedaan dusja.. ik weet het ook niet hahah
maar het zandstralen vonden daan en ik inderdaad ook zeer geil:) alleen jammer dat het me blok is en die onder mn achterbrug/kappen verdwijnt haha..
10 mei 2008 om 10:49 #430058heb vandaag sproeier 70 en 72 gehaald en met 70 erin rijdt ie gewoon perfect alleen de bougie is zwart.. maar dat komt omdat ik gewoon mijn bougie die al koffiebruin was erin heb gedaan.. hij rijdt dus nu! trekt nu een stuk harder hoor dus die poorten/inlaat/flowen hebben wel degelijk uitgemaakt! top ga ik binnekort ook even testen!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.