- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 7 maanden geleden door zerox.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 augustus 2014 om 09:09 #284282
Hallo ik ben zerox (Johan)
Rijd nu jaartje of 2 vespas ben nu net aan mijn 2e bezig eerste had te veel problemen en werd te duur
Ik ben helemaal vespa verslaafd geworden en wil alles leren ben echt nog een noob weet wel wat maar niet veel wil graag ook met tours enzo mee doen maar dan wel pas als me vespa er een beetje beter en iets sneller loopt anders kan ik jullie niet eens bij houden Hahah heb deze ciao pas net en er moet nog veel afstel werk en wil hem anders spuiten enzo meschien tref ik hier mensen uit helmond of omgeving die een keer wat willen rijden ofzo of hangenZoals ik hem heb gehaald

Zoals de oude eigenaar hem had verkocht
op links en gas dr op19 augustus 2014 om 09:38 #495257Welkom Johan!
Dat is een net Ciaotje! Ik ben wel benieuwd naar je 1ste/2de vespa (op het plaatje is de 1ste neem ik aan?).
Had je al plannen m.b.t. het opvoeren? Een ander uitlaatje? Of meteen een heel ander blok?En een tip, het rijdt wat lekkerder met een zadelveer :http://www.jmpbonderdelen.nl/vespa-ciao-si/framedelen/montagemateriaal/zadelveer-citta.html
19 augustus 2014 om 19:07 #495266Best een mooi kleurtje. Ik zou je nog wel aanraden om een setje voorvorkdempertjes te monteren. Dat gestuiter met die originele voorvorkjes is helemaal niks 😉
19 augustus 2014 om 19:28 #495267Welkom Johan weer een hellemonder der bij
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi19 augustus 2014 om 20:11 #495270Leuk Ciaotje Johan! Leuk glimmende spaakvelgjes maar heb je nou achter een 16 inch erin?
Wat ik nog leuker vind als je Ciao is dat de tourspirit duidelijk aanwezig is bij je. Helaas wordt er niet heel veel getourd in jouw buurt maar er is wel ieder jaar de Limbotour.
Dit is zelfs op de brommer nog aan te rijden voor jou, en als je een auto hebt waar hij in kan kun je natuurlijk overal in het land terecht om het gas er even lekker op te gooien.
19 augustus 2014 om 22:12 #495273Welkom zerox!
Leuke Ciao!
En idd wat Wilk zegt, mooi dat je in het achterhoofd met tourtjes rijden bezig bent8)
Ik kom uit Nederweert, dat is om de hoek voor jou, dus mocht je tourklaar zijn en geen vervoer hebben, laat het maar weten, mee rijden is geen enkel probleem
20 augustus 2014 om 09:02 #495276Hey mensen ik had eerst een jongeren ciau knal geel ket 4spaaks wielen deze wil velgen zit ik te denken om wit met geel ofzo te spuiten ik ben al een eind heb alleen last van dat hij wat stottert met rijden en wat moeilijker start ben nog er mee bezig waarschijnlijk is de sproeier te groot of te klein zit nu een 48 in enzo en inderdaad een veer is wel wat fijner probleem is ben totaal geen held met lassen wil hem wel nog gaan opvoeren maar financieel is dat op Dit moment even niet mogenlijk wil hem rond de 60/65 laten lopen ivm met me rijbewijs en dat hij lekker trekt naast de snelheid liefst harder maar denk dat ze daar in helmond nie zo blij mee zijn haha hoop inderdaad gauw een toer mee te kunnen doen. Begint toch te jeuken dacht eerst van help durf ik da wel maar wil graag de gok wagen en zo ook nieuwe mensen te leren kennen
op links en gas dr op20 augustus 2014 om 09:24 #495277Wat leestekens zou fijn zijn Johan.
De zadelveer hoef je niet vast te lassen. Deze klem je vast.
20 augustus 2014 om 09:51 #49527848 is inderdaad te groot als je tenminste met die linksstaande setup rijdt.
Die tekst is zoals Joeri al schrijft echt niet normaal te lezen, neem even 2 minuten langer de tijd om punten komma’s en spaties te gebruiken alsjeblieft.
Je hoeft echt niet bang te zijn om te toeren, wij zijn niet de Bandidos of zo ook zonder baard en tattoos ben je welkom!
(met ook hoor) 🙂
20 augustus 2014 om 10:49 #495280Mijn excuses Zal er voortaan op letten.
Ben nu de carb aan het schoonmaken zal vanavond foto’s van de oude er ook opzetten.
En is meer verlegenheid dan bang ofzo hahah.op links en gas dr op20 augustus 2014 om 11:12 #495281Als er rook uit me luchtfilter komt met een puf als ik hem start.
Waar komt dat dan door …op links en gas dr op20 augustus 2014 om 11:56 #495282Filmpje?
20 augustus 2014 om 15:04 #495285Zodra ik de kans krijg om iemand het te laten filmen post ik het hierop.
op links en gas dr op20 augustus 2014 om 16:17 #495286Slaat hij wel nog aan, of dat ook niet meer?
Verlegen zijn hoeft niet hoor, wij zijn hardstikke gezellig
20 augustus 2014 om 16:40 #495287hey hey hij slaat heel erg moeilijk aan. zelfs met de choke dr op.
weet ook niet wat de oude eigenaar heeft gedaan.ook hoor ik als ik op volle snelheid rijd een tik.
heb een filmpje gemaakt helaas zie je daar niet dat hij rookt
maar kan je wel me blok horen ben benieuwd wat jullie meningen daar over zijn namenlijk.hoop gauw iemand te treffen in mijn regio die een keer wil afspreken.
of dat er snel weer een toer is.op links en gas dr op -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.