Vespa-Ciao.NL
:: Zelfbouw zij-inlaat vraag

Home Forums Techniek Opvoeren Zelfbouw zij-inlaat vraag

5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Crullie
    Donateur

@ Hessel1 : Vraag me af wat bij jou systeem de inlaat afsluit bij de neergaande slag van de motor 😕

TICKLING BARN

hessel1
      Bijdrager

heb aangepaste krukas.. ja weet niet of het gaat werken zal het volgend wekend zijn heb een krukas met vol ronde wangen op maat gemaakt voor vespa en in die volronde wang heb ik een schuin gat van 10 mm geboord schuin erdoor zodat de benzine er als het ware in wordt gezogen op het moment dat we bij de neergaande slag zijn en deze benzine komt dus pas vrij bij de uit/opgaande slag

Crullie
        Donateur

Dus als ik het goed begrijp heb je van een volle krukwang een roterende inlaat gemaakt, daar zou ik graag foto’s van willen zien want vraag me toch echt af waar en hoe nu precies de inlaat word gesloten.

:p

TICKLING BARN

speedbuxy
          Bijdrager

Ik ben ook benieuwd.

@Florian
            Ziet er netjes uit:thumb
            Kan van het voorjaar de test fase wel in dacht ik.

ritze
            Bijdrager

Fons en ik hebben toen een setje willen maken waar het mengsel door de kruk gaat en door de lagers, en dat us bij jou ook het geval.
              Als je nu geen membraan kleppen gebruikt zal het zo niet werken denk ik zo, roterende inlaat zou wel vet zijn

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
              Link naar Mijn collectie / Projecten.
            5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.