Vespa-Ciao.NL
:: Zelfbouw uitlaat topic

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten Zelfbouw uitlaat topic

15 berichten aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 724)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

remlicht99
    Bijdrager

hmm.. doe je ook met cone layout?
      bij mij doet die het wel goed.. anders moet je us kijken bij print settings ofzoo?

Daffy#46

Cone 3 moet je 70 pakken en dan door de 2 delen, dan krijg je 30.
        en bij de andere cone 4, 75 delen door 2, dan krijg je 35.

Dat is de lengte die je in moet vullen en de grades die jij gaf remlicht die kloppen.
        Alleen had ik al mijn cones vergeleken met een Calibrata van een kamaraad van mij, en toen zag ik dat die cone 3 en 4 niet klopte, en als je het zo doet, dan klopt het precies 😉

Groetjes.

remlicht99
        Bijdrager

Daffy#46 :
          Cone 3 moet je 70 pakken en dan door de 2 delen, dan krijg je 30.
          en bij de andere cone 4, 75 delen door 2, dan krijg je 35.

Dat is de lengte die je in moet vullen en de grades die jij gaf remlicht die kloppen.
          Alleen had ik al mijn cones vergeleken met een Calibrata van een kamaraad van mij, en toen zag ik dat die cone 3 en 4 niet klopte, en als je het zo doet, dan klopt het precies 😉

Groetjes.

nu snap ik dr niks meer van.. als je andere maten neem komt er ook een andere hoek uit, toch?

Daffy#46

Die hoek klopt, maar die maat 10 en 20 die aan gegeven word op tekening is veel breder als je bij lengte gewoon 50 in vult, kijk is op de vorige pagina van dit topic. Daar word het uitgelegt.

barry
            Topic starter

Plan is gemaakt voor diameters & niet voor omtrekken……

chrisz93
              Bijdrager

heeft iemand de maten van de conussen van een Fabrizi Racing uitlaat/ weet iemand waar ik die misschien kan vinden ?

Martijnvanheerde
                Donateur

Valt niet fatsoenlijk na te maken;)

chrisz93
                  Bijdrager

vast wel … alles kan, en ik fga het proberen ; ) daarom heb ik de maten nodig.

#NAAM?

Even over dat programma cone layout.
                      Ik moet neem ik aan bij optie’s grad (graden) ipv van degrees?
                      En als ik dan beneden een andere breedte dan boven wil hebben hoe doe ik dit instellen?
                      alvast bedankt!

speedbuxy
                      Bijdrager

chrisz93 :
                        vast wel … alles kan, en ik fga het proberen ; ) daarom heb ik de maten nodig.

Als je dan toch die moeite neemt, dan kan je net zo goed een echte opmaat pijp maken want zo goed is de fabrizi echt niet hoor.
                        Blijft gewoon een fabrieks pijp die echt niet kan tippen aan een echte opmaat pijp.

MaxAndijk
                        Bijdrager

Hallo,

ik werk in een metaal bedrijf en ik wou graag zelf en uitlaat gaan maken,

hoe of wat moet ik beginnen

heeft er iemand nog maten voor een uitlaat

Jarco
                          Bijdrager

Lees het topic even door vanaf pagina 1 zou ik zeggen. 😉

R0B
                            Bijdrager

Hallo allemaal,

Ik wil graag een simonini calibrata uitlaten maken voor mijn vespa ciao.
                              Dus ik heb dit topic gelezen en cone layout gedownload. maar ik weet niet wat je bij angle in moet vullen. ik denk de grades van de hoeken maar ik kon die maten niet vinden.
                              dus heeft iemand de maten van de calibrata die je zo in cone layout kan invullen.

groetjes rob

virgil
                              Donateur

@Rob: De graden kun je toch makkelijk berekennen met wat basis formules?

Of een beetje uit tekenenen?

Martijnvanheerde
                                Donateur

Alleen de twee korte stukjes hebben een angle… De rest niet. Ik kan de tekening hier wel weer neerzetten als daar vraag naar is.

15 berichten aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 724)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.