Vespa-Ciao.NL
:: Zelfbouw uitlaat topic

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten Zelfbouw uitlaat topic

15 berichten aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 724)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

urtaget
    Bijdrager

Het ziet er zeker vet uit hoor haha, misschien dat het van dichtbij tegenvalt, maar zo op het oog valt het nog best wel mee.

Daffy#46

Heb dat programmatje even gedownload dat in de begin post staat.

Ik kan alleen geen maten vinden van de simonini calibrata, deze uitlaat zou ik graag proberen na te bouwen.

Zou iemand even een fototje kunnen poste met de maten? want de in begin post doen ze het niet meer 🙁

ritze
        Bijdrager

joa het is echt niet moeders mooiste, maar hij presteerd wel goed gelukkig 😛

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
          Link naar Mijn collectie / Projecten.

remlicht99
          Bijdrager

ik zou ook graag dat fototje willen zien.. ben al 2 dagen ent zoeken mr heb niks gevonden:P

Anoniem

Waar kan ik staalplaat vandaan halen?

Wil dit ook met elektrodelassen?(90Amp)

remlicht99
              Bijdrager

bij een metaal bewerkerij of smid ofzoo?

wij hebben nog een smid in ons dorp:P

ga ik morgen uns even langs moet ook een plaatje hebben om aan mijn calibraatworst te beginne(A)

Anoniem

Bij ons dus niet 😀 Ik heb nog wel een vriend van mij, die heeft een eigen bedrijf, vraag hem wel ff. Het probleem is dat ik totaal geen ervaring met plaatstaal lassen heb, ben een constructielasser, dan heb je te maken met 6+mm

Kan dit met elektrodes?

remlicht99
                  Bijdrager

ik denk het niet elektrode is volgens mij een beetje te grof zegmaar..

tig is wel het mooiste maar wel ook een van de moeilijkste manieren..

denk dat co2 ook wel mig/mag het makelijkste is, je kunt je aparaat zo instellen dat je ook heel dunne plaat kunt lassen..

Anoniem

Dan maar eens rondsnuffelen bij vrienden.

Wordt volgend jaar wss wat makkelijker, ik ga misschien HBO werktuigbouwkunde in Groningen doen, mag daar vast wel wat lassen.

Daffy#46

Niemand die ons kan helpen aan een tekeningetje met maten van de Simonini Calibrata?

JayL
                        Bijdrager

Barry of Arvid ff mailen. Als ik me goed herinner hadden ze beiden een calibrata nagemaakt. Succes dermee :thumb

Martijnvanheerde
                          Donateur

Ik heb dat ding ook al een keer gebouwd. Heb de foto nog op mn pc staan, ik kijk morgen even voor jullie!

ArvidW
                            Donateur

Hier staan (of stonden) als het goed is de maten in

http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=4389&d=0

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

remlicht99
                              Bijdrager

daar STONDEN de foto’s.. heeft echt niemand de maten? kan niet iemand ze opmeten?

Edjuh
                                Bijdrager

15 berichten aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 724)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.