Vespa-Ciao.NL
:: zeer traag optrekke

Home Forums Techniek Opvoeren zeer traag optrekke

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

polini ciao
    Topic starter

kan een orgi krukas wel echt een DR evo houde?? alsk hier rondkijk heeft bijna iedereen met een 70cc een racekrukasje. ik moet dus echt wel 100% cker wete dat ie dat houdt.

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

ja zekers, een orginele krukas is namelijk veel sterker als een race krukas.
        je kunt je krukas ook gewoon zelf aanpassen ? moet je gewoon de wangen flexen of hoe je dat ook kan doen.
        ik heb ook een aardig hoogtoerige 70cc (polini w poorter) en heb een std krukas..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

marco
        Bijdrager

thx.. dat wist ik ook nog niet herr flick

polini ciao
          Topic starter

idd thnx.

Vespaflappie
            Bijdrager

Herr FlicK :
              ja zekers, een orginele krukas is namelijk veel sterker als een race krukas.
              je kunt je krukas ook gewoon zelf aanpassen ? moet je gewoon de wangen flexen of hoe je dat ook kan doen.
              ik heb ook een aardig hoogtoerige 70cc (polini w poorter) en heb een std krukas..

Bullshit….Het is maar wat je sterk noemt…Overbreken zal die niet gauw nee(80cc houd die ook makkelijk alleen je lagers slijten sneller)…
              je bigend is in een racekrukas gewoon veel sterker…(zilverkooi lagers bijv)…
              Dat die yasil asjes makkelijker uit te persen waren heeft ook mee te maken dat die ori krukasjes al een lang leven achter de rug hebben en dus vaster zitten…
              (een bout tien jaar vast laten zitten of 1 minuut, welke gaat er makkelijker uit denk je??)

polini ciao
              Topic starter

ah ké dus af en toe es me lagers vervange.
                dan heb ik ook nog ff 2 vrage.

1. die DR evo is toch zonder cilinderkop ofnie? zoja me cilinderkop die ik nu heb (orgi) past er dan toch ook op hè?
                2. welke trekveren zouk in me koppeling moete doen? of maakt het bijna geen verschil of ik me orgi trekveren erin laat zitte?

m.v.g.

Kay
                Bijdrager

1 ja die past.
                  2 ik zou de zilvere van polini nemen.

polini ciao
                  Topic starter

ohké thnx.

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.